دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

لارستانی ها به احترام زمين به پلاستيک نه گفتند

لارستانی ها به احترام زمين به پلاستيک نه گفتند. به گزارش میلاد لارستان در روز ٢١ تيرماه ٩٦ به مناسبت “روز بدون پلاستيک ” انجمن دوستداران محيط زيست از مردم…

لارستانی ها به احترام زمين به پلاستيک نه گفتند. به گزارش میلاد لارستان در روز ٢١ تيرماه ٩٦ به مناسبت “روز بدون پلاستيک ” انجمن دوستداران محيط زيست از مردم خواست پلاستيک كمتري مصرف كنند تا نفس زمين به تنگ نيايد.

عاليه سادات رفعت حقيقي دبير انجمن دوستداران محيط زيست لارستان ،مضرات ماندن كيسه ها و مواد پلاستیکی در محیط و آثار خطرناک آن بر سلامتی انسان را یادآور شد و بیان کرد: كيسه های پلاستیکی به عنوان زباله دور ریخته می شوند، به علت ماندگاری بیش از ۵۰۰ سال در محیط، علاوه بر ایجاد آلودگی و نازیبا کردن چهره ی طبیعت، سبب زاد و ولد انواع حشرات و بروز و شیوع انواع بیماری ها نیز می شود.

وي گفت: اين انجمن برای فرهنگ سازی در بین شهروندان اقدام به تهيه و توزیع كيسه هاي پارچه ای نموده است.

رفعت حقيقي اظهار اميدواري نمود که شهروندان گرامی به یاد خواهند داشت که برای آسیب نزدن به طبیعت و بازیافت بهتر زباله ها، برای خرید از كيسه هاي پارچه ای و کاغذی استفاده نمایند.

وي در پايان به نمايندگي از انجمن دوستداران محيط زيست لارستان از مديريت قنادي رز، فروشگاه مهديه، نشاط و كافه فرگدن حاميان محيط زيست كه در توزيع و تداوم مصرف كيسه هاي پارچه اي و كاغذي بين مشتريان همكاري كردند، تشكر و قدرداني نمود.

خبرنگار میلاد لارستان: عشرت جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین