جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

د وتوصیه فرماندار ویژه لارستان به دهیاران

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با دهیاران در جویم، آنها را به دو نکته مهم توصیه نمود. به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با دهیاران در جویم، آنها را به دو نکته مهم توصیه نمود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی در دیدار با اعضا شورای اسلامی شهر جویم و دهیاران این بخش در سخنانی اظهار داشت: دهیاران توجه جدی به بحث مواد مخدر داشته باشند و با قاطعیت با مواد مخدر مبارزه کنند . همچنین نگذارند به وحدت مثال زدنی در روستا خدشه وارد شود.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم بعد از انقلاب که هم بحث اسلامیت و هم جمهوریت نظام مطرح و به مردم محول گردید ،می بینیم که برگزاری انتخابات مختلف از جمله انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، انتخابات رییس جمهوری ،انتخابات مجلس خبرگان رهبری، همه و همه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در تداوم این مسیر تکاملی آرمانهای خاصی محقق گردید، سپس انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم انجام و شکل گرفت و در تکمیل این پروسه نیز می بینیم که خود مدیریت روستاهها هم از طریق شوراهای روستایی که ایجاد می شود به مردم واگذار گردید و در ادامه شورای روستا هم دهیار انتخاب می کنند و شورای شهر نیز شهردار انتخاب می کند و اینها همه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که واقعاً هم برای مردم و هم برای مسئولین و دست اندرکاران دولتی مهم است.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد:شوراهها و دهیاران پل ارتباطی مردم ، نظام و دولت هستند و همان نقشی که شهردار در شهرداری و در شهر ایفا می کند، دهیاران هم نقش مهمی در روستاها دارند و به یک نوعی تسهیل کننده امور خدماتی و رفاهی در روستاها هستند.

وی با بیان اینکه دولت هم عزم خود را جزم نموده که دهیاری را تقویت نماید،افزود: دولت هم با توجه به همین ضرورتی که احساس کرد که دهیاران می توانند به مردم و مسئولین کمک کنند، به عنوان یک نقطه قوت روی این قضیه کار می کند و چند سال است که بر روی دهیاران متمرکز شده است.

معاون استاندار فارس ادامه داد:دولت در صدد هست که دهیاری ها را رونق ببخشد تا بعنوان مرکز ثقل تصمیم گیری در روستاها روی آن کار شود که بتوانند کارهای عمرانی روستا را در سریع ترین زمان ممکن پیگیری و تعدیل کنند و در کل ارتباط بین مسئولین و مردم باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دهیاران توجه جدی به بحث مواد مخدر داشته باشند و با قاطعیت با مواد مخدر مبارزه کنند . همچنین نگذارند به وحدت مثال زدنی در روستا خدشه وارد شود.

وی با بیان اینکه دشمنان در کمین اند که بین شیعه و سنی تفرقه بیندازند، گفت: نقش دهیاران در این مورد مهم است و بایستی مراقبت نمایند و هوشیار باشند و نگذارند هیچ قدرتی بین شیعه و سنی اختلاف بیندازد چرا که اگر وحدت حفظ بشود قطعاً رشد و توسعه و پیشرفت شهرها و روستاها را در پی دارد.

حسنی در پایان سخنانش اقدامات بسیج سازندگی را در سطح روستاها و مناطق محروم را کاری ارزشمند تلقی نمود و خاطر نشان کرد: خوشبختانه بسیج سازندگی متناسب با آن اعتبارات محدودی که در اختیار دارد خوب عمل می کند و من بعد هم امیدواریم این بسیج مردمی در جهت زدودن زنگارهای فقر و محرومیت از چهره ی برخی روستاها بخصوص مناطق محروم قدم بردارد .

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین