پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تامین معیشت و رفاه اجتماعی، از نیازهای اساسی مردم است

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: تامین معیشت و رفاه اجتماعی، از نیازهای اساسی مردم است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و  فرمانداری…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: تامین معیشت و رفاه اجتماعی، از نیازهای اساسی مردم است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و  فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت روز تامین اجتماعی جلیل حسنی به اتفاق مسعود راسخی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان از اداره تامین اجتماعی این شهرستان بازدید و با رییس،معاونین و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو نمود.

فرماندار ویژه لارستان در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی نقش موثری در حمایت از نیروهای مولد در جامعه دارد واین نقش مهم ستودنی است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی حامی اقشار آسیب پذیر بوده و توانسته رضایت آنان را فراهم کند؛افزود: با توجه به اینکه اقشار تحت پوشش تامین اجتماعی عموما از طبقه محروم و کارگر هستند  هرچه خدمات به این قشر بیشتر صورت پذیرد،امنیت و سلامت افراد وجامعه را در پی خواهد داشت و در این خصوص دولت نیز توجه ویژه ای به اقشار آسیب پذیر دارد.

حسنی با اشاره به اینکه امروز مهمترین نیاز مردم تامین معیشت و رفاه اجتماعی است، گفت:اگر بیمه نبود، ممکن بود حتی زندگی بعضی از خانواده ها از هم بپاشد وتوجه ویژه سازمان تامین اجتماعی از سوی دولت تدبیر و امید، نشانگر توجه مسوولان به اقشارکم درآمد و آسیب پذیر جامعه است.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: ارتقای خدمات تامین اجتماعی درهر جامعه ای مصداق عینی افزایش رضایت عمومی مردم است و رابطه مستقیمی با کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سطح امید به زندگی دارد.

 فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: رضایت مندی شهروندان موجب رضایت الهی و امیدواری مردم به نظام اسلامی است که هر کارمند و مدیری که در این راستا دلسوزانه گام بر می دارد، شایسته ی تقدیر است.

 روح اله رحیمی رییس تامین اجتماعی لارستان هم در سخنانی تاکید کرد: هیچ شان و جایگاهی غیر از خدمت گزاری صادقانه و بی منت به عموم مردم برای خود قایل نیستیم و ازابتدای حضورم در تامین اجتماعی لارستان سعی در رضایت مندی حداکثری مردم داشتم.

وی ادامه داد:تامین اجتماعی به مردم تعلق دارد و ما  امانتدار مردم هستیم و تلاش ما این است که بدون در نظر گرفتن شرایط، بهترین خدمات را به آحاد جامعه بخصوص به بیمه شدگان این سازمان ارائه دهیم.

رحیمی افزود: دولت یازدهم، تحولی عظیم در بخش تامین اجتماعی ایجاد کرد و در این خصوص خیلی از مشکلالت را حل و بدهی ها را پرداخت کرده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تامین معیشت و رفاه اجتماعی، از نیازهای اساسی مردم است”

  1. یک دلسوز گفت:

    تامین کن وشعار نده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین