شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

پیروزی ورزشکار لاری در نخستین گام المپیک تابستانه ناشنوایان جهان

رئیس ورزش و جوانان لارستان گفت: ورزشکار لارستانی رقابت‌های خود در بازی‌های بدمینتون المپیک تابستانه ناشنوایان جهان را با پیروزی آغاز کرد. به گزارش میلاد لارستان؛ محمدحسن طیبی در گفت‌وگو…

رئیس ورزش و جوانان لارستان گفت: ورزشکار لارستانی رقابت‌های خود در بازی‌های بدمینتون المپیک تابستانه ناشنوایان جهان را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمدحسن طیبی در گفت‌وگو خبرگزاری فارس، اظهارداشت: مسعود محسن‌پور تنها نماینده بدمینتون ایران در المپیک تابستانه ناشنوایان ۲۰۱۷ ترکیه امروز در نخستین دیدار خود مقابل حریف پاکستانی قرار گرفت و موفق به کسب امتیاز کامل این دیدار شد.

وی با اشاره به اینکه محسن‌پور حریف خود را در ۲ گیم با نتایج ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ شکست داده است، افزود: نماینده ایران در المپیک تابستانه ناشنوایان فردا با ورزشکار ژاپنی به رقابت خواهد پرداخت.

بیست و سومین المپیک ورزشی تابستانه ناشنوایان جهان تا هشتم مرادماه در سامسون ترکیه ادامه دارد.

۳ هزار ورزشکار حاضر در این رقابت‌ها در رشته‌های تیراندازی، دوومیدانی، بدمینتون، بسکتبال، بولینگ، دوچرخه سواری، فوتبال، گلف، کشتی فرنگی، هندبال، جودو، کاراته، پینگ پنگ، بازی‌های ساحلی، کشتی آزاد، تکواندو، تنیس، والیبال و شنا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین