پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کلنگ زنی پروزه احداث چمن مصنوعی در فداغ و خلیلی

مراسم کلنگ زنی احداث ۲ پروژه چمن مصنوعی در روستاهای فداغ و خلیلی برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش، کلنگ…

مراسم کلنگ زنی احداث ۲ پروژه چمن مصنوعی در روستاهای فداغ و خلیلی برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش، کلنگ احداث دو زمین چمن مصنوعی در دهستان های فداغ و خلیلی با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، رییس اداره ورزش و جوانان گراش به زمین زده شد.

فرماندار گراش در این مراسم اظهار داشت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، عملیات ساخت دو زمین چمن مصنوعی در دهستان های فداغ و خلیلی این شهرستان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال و در ابعاد ۲۵ در ۴۵ مترمربع آغاز شد.

اصغر فرودی با بیان اینکه زیرساخت های ورزشی در روستاهای گراش توسعه می یابد، خاطرنشان کرد: توسعه ورزش و فضاهای ورزشی در شهرستان به ویژه در سطح روستاها به صورت جدی پیگیری می شود تا جوانان و ورزشکاران با شور و نشاط بیشتری به امر ورزش بپردازند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در گراش با اشاره به افزایش اعتبارات این شهرستان در سال جاری گفت: بودجه امسال نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی دارد و ما امیدواریم با جذب صد درصد اعتبارات بتوانیم پروژه های نیمه تمام را تکمیل و طرح های دیگری برای توسعه همه جانبه این شهرستان برنامه ریزی و پیگیری کنیم.

فرماندار شهرستان گراش با تاکید بر اینکه بایستی نیازها و کمبودها در بخش های مختلف را یکی پس از دیگری با تامین اعتبارات دولتی شناسایی و مرتفع کنیم، بیان داشت: دولت دوازدهم، دولت تلاش و مضاعف است و رییس جمهور در این دولت به مناطق محروم توجه ویژه ای خواهد داشت.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش نیز در این آیین گفت: پروژه احذاث چمن مصنوعی در دهستان فداغ و خلیلی این شهرستان شامل زیرسازی، فنس کشی، روشنایی و نصب چمن مصنوعی است که امیدواریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تا هفته دولت به بهره برداری برسد.

احمد حسن نژاد با اشاره به اینکه این پروژه از مصوبات سفر مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به شهرستان گراش بوده است، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با پیگیری های مستمر و جذب اعتبار لازم، سالن چند منظوره را در بخش ارد این شهرستان نیز احداث کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه هزینه این دو پروژه چمن مصنوعی از محل اعتبارات استانی تامین شده است، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های اداره ورزش و جوانان گراش، احداث و توسعه فضاهای ورزشی در بخش های تابعه و همچنین بخش مرکزی این شهرستان است و تلاش می کنیم که با ایجاد زیرساخت‌های لازم، فضای سالم و بانشاط برای جوانان این شهرستان فراهم شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین