جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

درخواست توانیر از مشترکان برق؛ مصرف را مدیریت کنید

مدیرعامل شرکت توانیر با درخواست از مشترکان برای مدیریت مصرف برق، به مردم اطمینان داد: برنامه‌ای برای اعمال خاموشی نداریم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرش کردی تأکید کرد: مجموعه صنعت…

مدیرعامل شرکت توانیر با درخواست از مشترکان برای مدیریت مصرف برق، به مردم اطمینان داد: برنامه‌ای برای اعمال خاموشی نداریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرش کردی تأکید کرد: مجموعه صنعت برق تمام توان خود را برای تأمین برق مشترکان به کار گرفته و با توجه به برنامه‌های از پیش تعیین‌شده، هیچ برنامه‌ای برای اعمال خاموشی ندارد.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به احتمال افزایش مصرف برق در پی پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در خصوص افزایش دمای هوا در روزهای پیشِ‌رو، تأکید کرد: مجموعه صنعت برق تمام توان خود را برای تأمین برق مشترکان به کار گرفته و از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای جهت مدیریت شبکه گسترده برق در شرایط تابستان را انجام داده و از این رو هیچ برنامه‌ای برای اعمال خاموشی در کشور ندارد.

مدیرعامل شرکت توانیر همچنین با تقدیر از همه مشترکان در همکاری با صنعت برق خاطرنشان ساخت: مشترکان خانگی می‌توانند در ساعت‌های ۱۲ تا ۱۶ با استفاده از راهکارهایی چون تنظیم درجه کولرهای گازی بین ۲۳ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد، استفاده از دور کند کولرهای آبی، عدم‌استفاده از وسایل پرمصرف و عدم‌استفاده همزمان از وسایل پرمصرف برقی در ساعت‌های مذکور، ضمن کمک به کاهش هزینه‌های خانواده خود، صنعت برق را نیز در امر خدمت رسانی یاری نمایند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۵:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین