شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
فرماندار ویژه لارستان

منطقه درز و سایبان از حساسیت بالایی برخوردار است

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت :نسبت به حل مشکل منطقه درز و سایبان حساسیت بالایی وجود دارد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت :نسبت به حل مشکل منطقه درز و سایبان حساسیت بالایی وجود دارد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی در جمع مردم روستاهای بیخویه،زیارت و دولت آباد گفت: روستاهای دهستان درز و سایبان از جمله روستاهایی هستند که از حساسیت بالایی برخوردارند و همیشه تصمیم گیری هایی که در شهرستان و استان صورت می پذیرد ،موضوع مشکلات درز و سایبان مطرح بوده و امروز هم بنا داشتیم که سرکشی کنیم چون نسبت به این منطقه احساس مسئولیت می کنیم.

وی ادامه داد: هر وقت مسئولین،امام جمعه و نمایندة مردم در مرکز شهرستان نشست هایی را داشته اند، اولین مناطقی که بر روی آنها زیاد تأکید می کنند، منطقه درز و سایبان است.

فرماندار ویژه لارستان خطاب به مردم این روستاها افزود: همه می دانید که محدودیت ها ، تنگناها و منابع اعتباری شهرستان لارستان محدود تعریف شده است و مشخص است و خیلی هم نمی توانیم بر روی آن مانور دهیم و تا حدودی دستمان بسته است،چون بر اساس یک سری اولویت ها در شهرستان انجام شده است و در این خصوص کمیته برنامه ریزی شهرستان اولویت بودجه بندی در زمینة راه و آب آشامیدنی مردم تعریف کرده است.

حسنی تصریح کرد: امسال نیز از محل اعتبارات ۳ درصد نفت و گاز و دارایی سرمایه ای حدود ۸۲۰ میلیون تومان برای رفع نقاط حادثه خیز، روکش آسفالت، تأمین آب، اجرای طرح هادی و غیره به این روستاها اختصاص داده ایم و در ادامه نیز از محل اعتبارات توازن و یا دیگر منابع که در اختیار باشد، روستاهای منطقه درز و سایبان از اولویت اساسی است.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بسیاری از مشکلات در همین دیدارها با مردم حل خواهد شد؛ خطاب به مردم این روستاها افزود: دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم روستاها، رافع بعضی از مشکلات خواهد شد، لذا همه مردم در راستای رشد و توسعه و پیشرفت روستاهای خود با دولت مشارکت جدی داشته باشند.

معاون استاندار فارس در پایان سخنانش خطاب به کسانی که بخواهند امنیت مردم را بر هم بزنند؛ گفت: با توجه به حضور شبانه روزی نیروهای فعال انتظامی، نظامی و امنیتی، متخلفان هیچ عکس العملی نمی توانند نشان دهند و اگر فردی، جریانی، اشخاصی، حزبی و گروهکی بخواهند امنیت منطقه را بهم بزنند، قطعا با قاطعیت تمام برخورد خواهیم کرد و از هر گونه نا امنی جلوگیری خواهد شد.

پیش از این نیز حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، دکتر جمشید جعفر پور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی،علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان و ماشااله ثمری بخشدار مرکزی شهرستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

همچنین دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بیخویه،زیارت و دولت آباد هم مشکلات و درخواست های مردم روستاهای خود را مطرح کردند و خواستار رفع این مشکلات شدند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین