جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

3 کلنگ زنی و یک افتتاح پروژه در دهستان درزو سایبان لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش و بخشدار مرکزی، چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش و بخشدار مرکزی، چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در دهستان درزو سایبان از بخش مرکزی لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت هفته دولت با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، دکتر جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، علی پیروز بخشدار  مرکزی، سید محمد حسین آیت اللهی از بیت حضرت آیت الله آیت اللهی، علی جواهری معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها و جمعی از مسئولین شهرستان، چند طرح عمرانی، زیر بنایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در دهستان درزو سایبان از بخش مرکزی لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

مسئولین ابتدا پروژه کنترل سیلاب و آبخوانداری حوزه نصیر آباد دهستان درز و سایبان لارستان را کلنگ زنی کردند.

 این پروژه بند خاکی همگن، قرار است با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی کشور در سال ۹۸ به صورت کاملا دولتی احداث شود.

 مساحت حوضه آبریز آن ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار، حجم آبگیری سالیانه آن ۵ میلیون متر مکعب، حجم عملیات خاکریزی ۲۰۰ هزار متر مکعب، حجم عملیات بنایی سنگ و سیمان ۴ هزار متر مکعب، طول بند خاکی آن ۵۴۰ متر و ارتفاع این بند ۱۴ متر می باشد.

در ادامه عملیات اجرایی ساخت مجتمع خدماتی، رفاهی و تجاری و احداث مسجد بین راهی روستای درز هم شروع شد.

این مجتمع قرار است در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع شامل مسجد، فضای سبز، بخش اداری، رستوران و غیره با هزینه‌ای بالغ بر ۸ میلیارد ریال احداث شود.

مسئولین در ادامه میدان ورودی روستای چاه نهر را هم کلنگ زنی کردند.

 این میدان نیز قرار است با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال احداث شود، همچنین مجتمع تجاری ۶۳ واحدی روستای چاه نهر هم به زمین زده شد.

این واحد ها نیز قرار است با زیربنای ۴ هزار متر مربع با هزینه ای افزون بر ۱۸ میلیارد ریال احداث شود.

پیش از این نیز مسئولین آب شیرین کن روستای شاه غیب لارستان را افتتاح کردند.

 این دستگاه آب شیرین کن RQ، دومرحله‌ای با راندمان ۸۰ درصد است که ظرفیت شیرین کردن ۲۵ متر مکعب آب در روز را دارد و با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط خیرین، شرکت ذرب ایران-قطر و همکاری بخشداری مرکزی احداث شده است.

 با بهره‌برداری از این آب شیرین کن، ۲۴۰ خانوار می توانند ازآب سالم و بهداشتی بهره مند شوند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۵:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “3 کلنگ زنی و یک افتتاح پروژه در دهستان درزو سایبان لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    بیشتر اینها که همش قراراست ساخته شود..
    قراراست که….
    قراراست که…
    قراراست که……با حلوا حلوا کردن که دهان آدم شیرین نمیشه.مسئولین لطف کنید قول سرخرمن ندید..تو این۸سال چیزی نساختین و مطمئن هستیم تو ۴ستل دیگه هم نمیسازین..
    وقتی ساختین بیاین افتتاح کنید.اون موقع درسته.نه حالا

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین