پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

اعزام دانش‌آموز لارستانی به مسابقات کشتی آموزشگاه‌های کشور

کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش لارستان گفت: دانش آموز لارستانی در ترکیب تیم استان فارس به رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان مدارس کشور اعزام می‌شود. به گزارش میلادلارستان…

کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش لارستان گفت: دانش آموز لارستانی در ترکیب تیم استان فارس به رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان مدارس کشور اعزام می‌شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس، امیر رهگذر اظهارداشت: محمدرضا عسکرپور از آموزشگاه شهید نصیری لاری شهرستان لارستان پس از کسب عنوان نخست در رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان آموزشگاه های استان فارس، در پیکارهای قهرمانی کشور با رقبای خود مبارزه می‌کند.

وی با بیان اینکه عسکرپور به‌عنوان تنها نماینده لارستان در رقابت‌های کشتی آزاد مدارس کشور حضور دارد، تصریح کرد:  مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان آموزشگاه‌های کشور از یازدهم مردادماه در خرم‌آباد آغاز می‌شود و تا چهاردهم مرداد ادامه دارد.

کارشناس مسوول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان لارستان افزود: این دانش‌آموز لارستانی در رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان آموزشگاه‌های کشور در وزن ۶۹ کیلوگرم به میدان می‌رود.

رهگذر خاطرنشان کرد: محمدرضا عسکرپور از کشتی‌گیران مطرح ایران و استان فارس است که بیش از ۱۰ مدال از پیکارهای کشتی آزاد و ساحلی قهرمانی استان و کشور را در کارنامه خود دارد و عضو چندین ساله تیم ملی نونهالان و نوجوانان جمهوری اسلامی ایران نیز بوده است

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین