چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فاصله یک گام کشتی گیر لارستانی تا ملی پوشی ایران در جام جهانی نروژ

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان از حضور کشتی گیر لارستانی در رقابت های کشتی آزاد جام بین المللی تختی برای اولین بار در طول تاریخ ورزش کشتی این شهرستان خبر…

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان از حضور کشتی گیر لارستانی در رقابت های کشتی آزاد جام بین المللی تختی برای اولین بار در طول تاریخ ورزش کشتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، حکمت الله ملتفت اظهار داشت: محمدرضا عسکرپور از لارستان با موافقت فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران، سهمیه حضور در پیکارهای جام بین المللی تختی را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از رقابت ها به عنوان یکی از مراحل اصلی انتخاب ملی پوشان بزرگسال کشورمان برای پیکارهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ است، ابراز داشت: رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام بین المللی تختی با حضور قهرمانان جهان و آسیا روزهای بیست و نهم و سی ام اردیبهشت ماه سال جاری در سال ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان با بیان اینکه محمدرضا عسکرپور لارستانی در این مسابقات در وزن ۷۰ کیلو با رقبای سرسخت خود مبارزه می کند، افزود: این کشتی گیر لارستانی چندین عنوان رقابت های قهرمانی کشور را دارد و در اردوهای مختلف تیم ملی حضور داشته است.

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان ادامه داد: هیئت کشتی لارستان از مدال آوران و افتخارآفرینان تحت پوشش خود به صورت ویژه حمایت می کند و پاداش در خود شان، به این قهرمانان و مربیان سازنده اهدا خواهد کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین