شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

جواز حضور کشتی گیر لارستانی در پیکارهای بزرگسالان کشور

جوان لارستانی با کسب عنوان نخست در رقابت های انتخابی بزرگسالان استان فارس موفق شد جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را بدست آورد. به گزارش میلاد لارستان، پیکارهای کشتی…

جوان لارستانی با کسب عنوان نخست در رقابت های انتخابی بزرگسالان استان فارس موفق شد جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را بدست آورد.

به گزارش میلاد لارستان، پیکارهای کشتی آزاد انتخابی بزرگسالان استان فارس برگزار شد و محمدرضا عسکرپور کشتی گیر ملی پوش لارستانی در یک وزن بالاتر به میدان رفت و تمامی رقبای خود را با امتیاز عالی از پیش رو برداشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی در دور اول این رقابت ها موفق شد سعید رمضانیان از شهرستان آباده را با حساب ۱۰ بر صفر مغلوب کند و در دور بعد با قرعه استراحت روبرو شد.

این کشتی گیر شایسته لارستانی در دور سوم علیرضا صفایی را با حساب ۱۱ بر صفر شکست داد و در کشتی چهارم نیز پیمان بهی پور از شیراز «ب» را با نتیجه ۱۰ بر صفر در هم کوبید و به فینال راه یافت.

عسکرپور در دیدار نهایی موفق شد علیرضا روستایی از کشتی گیران باسابقه تیم شیراز «الف» را با امتیاز ۱۱ بر صفر از پیش رو بردارد و عنوان نخست وزن ۷۰ کیلوگرم را از آن خود کند.

داود عسکرپور مربی رسمی فدراسیون کشتی و قهرمان اسبق کشتی آزاد آسیا به عنوان مربی، این کشتی گیر لارستانی را در رقابت های کشتی آزاد انتخابی استان فارس همراهی کرد.

پیکارهای کشتی آزاد انتخابی بزرگسالان استان فارس به منظور اعزام نفرات برتر به مسابقات قهرمانی کشور با حضور ۱۰۸ کشتی گیر از ۱۷ تیم شهرستان های استان فارس در خانه کشتی امید نوروزی شیراز برگزار شد.

گفتنی است محمدرضا عسکرپور عضو تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان است که چندین عنوان مختلف کشوری و حضور در مسابقات بین المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی همچنین تنها لارستانی تیم استان فارس است که به پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور اعزام می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین