جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

آئین تودیع و معارفه ریاست دادگاه عمومی بخش جویم

طی آیینی رییس جدید دادگاه عمومی بخش جویم معرفی شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، آیین تودیع و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش  جویم با حضور…

طی آیینی رییس جدید دادگاه عمومی بخش جویم معرفی شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، آیین تودیع و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش  جویم با حضور سید عبدالمهدی موسوی معاون قضائی و ریاست شوراهای حل اختلاف استان فارس،روسای دادگستری های جنوب فارس،ائمه جمعه بخش های جویم،بنارویه و بیرم،بخشداران جویم و بنارویه،شوراهای اسلامی شهر و روستای جویم و بنارویه،شهرداران جویم و بیرم و معاونت شهرداری بنارویه،فرماندهی حوزه بسیج و شورای تامین لارستان،دادستان دادگستری،فرماندهی نیروی انتظامی  و ریاست سازمان تبلیغات لارستان  و مدیران ادارات و نهادهای بخش های جویم و بنارویه در سالن اجتماعات شهرداری جویم برگزار شد.

در ابتدای مراسم ائمه جمعه شهرهای جویم و بنارویه هرکدام به نوبه خود ضمن گرامیداشت دهه کرامت از خدمات ارزنده  عباس شریعتی ریاست دادگاه عمومی بخش جویم تقدیر و تشکر نموده و توفیق روزافزون برای ایشان از خداوند منان خواستار شدند و با اظهار امیدواری در جهت کاسته شدن جرائم حقوقی و کیفری مسئولیت دادگاه عمومی جویم را به روح اله رشیدی ریاست جدید این نهاد تبریک گفتند.

پس از آن حبیب قاسمی شهردار جویم نیز ضمن قدردانی از زحمات عباس شریعتی،صداقت،مهارت در تصمیم گیری و رعایت عدالت و درایت در کار قضائی را از ویژگی های ایشان برشمرد.

در ادامه عباس شریعتی ریاست دادگاه عمومی بخش جویم با تشکر از حضور حاضرین در این مراسم به ویژه معاون قضایی استان گزارشی از عملکرد دادگاه جویم از تاریخ ۹۱/۰۴/۲۰ لغایت ۹۶/۰۴/۲۰ ارائه نمود و اظهار داشت: طی این مدت بهترین دوران را گذرانده ام و با وجود اهداف و وظایف سنگین دستگاه قضا شاهد کاهش و مختومه شدن بسیاری از پرونده های کیفری و حقوقی بوده ام  و امیدوارم توانسته باشم قدمی در جهت رفع مشکلات مردم برداشته باشم و در پایان آرزوی توفیق و سربلندی برای همکار خود در سمت جدید را دارم.

سید عبدالمهدی موسوی معاون قضایی و ریاست شوراهای حل اختلاف استان پیش از قرائت حکم روح اله رشیدی ریاست جدید دادگاه جویم با تبریک دهه مبارک کرامت و شرح کرامات ائمه و عدالت وجودی آنان بیان داشت:مایه مباهات است که مسئولین ما در مدت مسئولیتشان خدمات ارزنده ای ارائه داده اند چرا که اجرای عدالت مهم ترین رکن دستگاه قضایی است و همه از دادگستری انتظار اجرای عدالت را دارند.

وی تکریم ارباب رجوع،  عدالت، تقوا و اصل درایت در اجرای حکم را از وظایف اصلی مسئولین قضایی برشمرد و افرود:امیدوارم استفاده از شبکه ملی عدالت جدی گرفته شود چرا که خدمات شایانی به مردم عرضه نموده، موجب تسریع در کار قضائی می شود  و از فساد و تخلف نیز جلوگیری خواهد کرد.

سپس روح اله رشیدی ریاست جدید دادگاه عمومی بخش جویم ضمن تقدیر از رئیس کل دادگستری استان و شورای معاونین ایشان به جهت اعتماد کردن و در اختیار قرار دادن این مسئولیت خطیر،در وهله اول تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار داد و بیان داشت: نگاه ویژه به تسریع در امورات قضائی از اهمیت بالایی برخوردار است پس نباید آخرت خود را به دنیای دیگران بفروشیم و دستگاه قضا نیز یک دستگاه مستقلی است که بدون توجه به هیچ حاشیه و مسئله ای کار خود را انجام می دهد.

در پایان این مراسم،”روح اله رشیدی به عنوان رئیس دادگاه بخش عمومی جویم معرفی و از زحمات عباس شریعتی رئیس سابق این دستگاه قضایی تقدیر و تشکر  بعمل آمد.

 

خبرنگار-آرزو جهان پیما

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین