جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

گفت و گو با نخبه لارستانی رتبه اول رشته مغز و اعصاب دانشگاه کیل لندن

علم مقدس پزشکی بخصوص در زمینه مغز و اعصاب که روز به روز بخش قابل توجهی از نیازمندی های درمان پزشکی را به خود اختصاص می دهد، از اهمیت ویژه…

علم مقدس پزشکی بخصوص در زمینه مغز و اعصاب که روز به روز بخش قابل توجهی از نیازمندی های درمان پزشکی را به خود اختصاص می دهد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش میلاد لارستان؛ کسب موفقیت های چشمگیر و رتبه های برتر در این زمینه تلاش و پشتکار ویژه ای را می طلبد و قابل تقدیر است. در همین راستا با خبر شدیم که خانم آلا احراری از خطه لارسان موفق به کسب رتبه اول در این رشته از دانشگاه کیل لندن شده اند.

خانم آلا احراری متولد سال ۱۳۷۲ است و پدر ایشان اصالتا اهل بلغان  و مادر ایشان اهل روستای بریز است.

خانم احراری درباره علت مهاجرتشان به خارج از کشور می گویند: در سال ۱۳۷۸ به دلیل شغل پدر از ایران مهاجرت کرده و مقیم امارات شدیم در آنجا مقاطع مختلف تحصیلی را در مدرسه انگلیسی وستمنستر گذراندم، در این مدت به زبان هایی از جمله فارسی، انگلیسی، عربی، فرانسوی،اردو ، تسلط یافتم. با تشویق و حمایت پدر و مادرم برای تحصیلات دانشگاهی راهی لندن شدم. در دانشگاه کیل لندن در دو رشته مغز و اعصاب و بیو شیمی به تحصیل پرداختم و موفق به کسب رتبه اول در رشته مغز و اعصاب شدم.

خانم احراری در باره اهداف و برنامه هایشان برای آینده می گویند: یکی از مهم ترین اهدافم برای آینده ادامه تحصیل در مقطع جراحی مغز و اعصاب و سطوح بالای تحقیقات مغز و اعصاب و بیو شیمی است و اینکه بتوانم پس از طی کردن این مراحل‌ به کشورم برگردم و به هموطنان عزیزم خدمت کنم.امید وارم در‌ آینده بتوانم در زمینه بیماری های ناشناخته و صعب العلاج به علم پزشکی خدمت داشته باشم.

خبرنگار: سحر طاهری

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین