دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بررسی 6 مشکل اصلی مردم زاهدمحمود توسط فرماندار ویژه لارستان

با حضور فرماندار ویژه لارستان مسائل و مشکلات مردم روستای علی آباد زاهد محمود بررسی شد. با حضور جلیل معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،علی پور معاون برنامه ریزی وامور…

با حضور فرماندار ویژه لارستان مسائل و مشکلات مردم روستای علی آباد زاهد محمود بررسی شد. با حضور جلیل معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،علی پور معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان، مسائل و مشکلات مردم روستای علی آباد زاهد محمود مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛در این نشست حسنی در سخنانی در خصوص مشکلات روستاها اظهار داشت: هر جا که دستمان باز باشد و اگر اعتباری به شهرستان تخصیص داده شود اصلاً نادیده نمی گیریم و در این خصوص لیست مشکلات شهرها وروستاها در موضوعات مختلف از جمله آب ، راه ، عمران، فرهنگ ، آموزش و ورزش و غیره جمع آوری و طبقه بندی شده است و هیچ وقت بین مناطق تبعیضی قابل نمی شویم و به نسبت نیاز و به نسبت درجه برخورداری از امکاناتی که دارند، اعتبار اختصاص خواهیم داد. البته مشارکت مردم و راهکارها و پیشنهادات مردم هم مهم است که مسئولین را به کار بیشتر وا می دارد تا روزی شاهد رفع تمامی مشکلات مردم باشیم.

فرماندار ویژه لارستان در خصوص تسهیلات بانکی نیز گفت:در راستای مشکل جذب و ارائه تسهیلات به روستاییان عزیز توسط بانکها،این مهم به مرکز استان ارجاع داده خواهد شد تا هم بازگشت سرمایه به بانکها را داشته باشیم و هم یک روان سازی در دریافت وام ها صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه همه در قبال مسائل و مشکلات روستائیان احساس مسئولیت می کنیم؛افزود: مسئولین می بایست از مشکلات اساسی و زیر بنایی که با معیشت افراد جامعه ارتباط تنگاتنگ و عمیق دارد،اطلاع داشته باشند و با تفاهم و هماهنگی و همدلی مسئولین با دهیاران و شوراهها و متناسب با اعتباراتی که در اختیار دارند تا جائیکه ممکن است در راستای رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

حسنی خاطر نشان کرد:وظیفه اصلی دهیاران و شوراها ایجاد تعامل مطلوب و دوسویه بین مسئولان و مردم است که این کار برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر روستاها مفید خواهد بود.

پیش از این نیز جهانشاه سلمانی عضو شورای اسلامی روستای علی آباد زاهد محمود مهمترین مشکلات و درخواست های این روستا را

افت ولتاژ برق

نبود مدرسه

عدم وجود ضامن کارمند برای دریافت تسهیلات از بانکها

کمبود آب شرب

تعریض و بهسازی آنتنی جاده زاهد محمد به علی آباد 

راه اندازی وام زنجیره ای و غیره

عنوان نموده  و خواستار رفع این مشکلات شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین