شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

آموزش 42 رشته فرهنگی هنری در کانون پرورش فکری لارستان

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لارستان از آموزش ۴۲ رشته فرهنگی هنری در این کانون خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار…

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لارستان از آموزش ۴۲ رشته فرهنگی هنری در این کانون خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر لار بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر لار با اشاره به سابقه و فعالیت های این مرکز، اظهار داشت: این کانون بیش از ۴۰ ساله که سابقه دارد و در زمینه فرهنگی و هنری فعالیت می کند.

منصوره تقوی فرد با بیان اینکه در مرحله نخست کودکان و نوجوانان باید به عضویت کتابخانه کانون در بیایند و در کنار به امانت گرفتن کتاب در فعالیتهای فرهنگی و هنری شرکت می کنند، افزود: ثبت نام اعضا یکساله است و هزینه آن بسیار کم است.

وی با اشاره به اینکه اعضای دختر و پسر هر کدام در شیفت های جداگانه به کانون مراجعه می کنند و فعالیت های مخصوص به خود را انجام می دهند، تصریح کرد: نقاشی، سفالگری، کاردستی، پویانمایی، سرود، قصه گویی، روخوانی کتاب، نمایش عروسکی و غیره از جمله فعالیت هایی است که در کانون انجام می شود.

این مسوول فرهنگی با اشاره به اینکه بیش از ۴۲ فعالیت فرهنگی و هنری در کانون پرورش فکری لارستان به اجرا در می آید، ادامه داد: استقبال شرکت کننده ها در کلاس های تابستانی بسیار افزایش می یابد به طوری که در یک روز شاهد حضور نزدیک به ۱۰۰ نفر از اعضا هستیم.

تقوی فرد با بیان اینکه متناسب با گروه سنی تعداد افراد شرکت کننده فرق می کند، یادآور شد: خوشبختانه برگزیده های استانی،کشوری و بین المللی در کانون لار نسبت به سایر شهرهای استان زیاد است.

وی با برشمردن موفقیت های اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مسابقات مختلف، گفت: در جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، در مسابقه نقاشی از کشورهای اسلوونی، بلاروس، بلغارستان، ژاپن، دوسالانه ایران و غیره برگزیده داریم.

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین