پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

گفتگو با مبتکر لارستانی و ساخت نرم افزار بومی جایگزین تلگرام

 در ادامه معرفی نخبگان لارستان و در راستای لبیک به ندای رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی، اینبار به سراغ یکی دیگر از نخبگان لارستانی رفته ایم که نرم افزاری…

 در ادامه معرفی نخبگان لارستان و در راستای لبیک به ندای رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی، اینبار به سراغ یکی دیگر از نخبگان لارستانی رفته ایم که نرم افزاری بومی را طراحی کرده است. نرم افزار “بله” و قابلیت های آن را که در اپلیکیشن بازار نیز وجود دارد در ادامه از زبان متین طاهری روح پی می گیریم

میلادلارستان: خودتان را لطفا معرفی نموده و مقطع تحصیلی خود را بفرمایید

متین طاهری روح هستم – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار(mba) دانشگاه صنعتی شریف

 میلادلارستان: در خصوص ابتکار و اختراع تیم تان توضیحاتی ارائه فرمایید
تیمی که در آن مشغول فعالیت هستم، (النون) نام دارد  و تحت حمایت شرکت داده ورزی سداد و بانک ملی ایران اقدام به طراحی نرم افزار پیام‌رسان بومی به نام (بله) کرده‌ است که علاوه‌ بر قابلیت‌ها و امکانات یک پیام‌رسان کامل، امکانات مالی و پرداخت نیز دارد.

 

پیام‌رسان بله یک پیام‌رسان ایرانی با ویژگی­‌های مالی است. سرویسی که در بله ارائه می‌­شود به این شکل است که شما علاوه‌بر امکان چت شخصی، گروه و کانال در همان محیط می‌­توانید پول به حساب دوستانتان واریز کنید، از آن ها درخواست پول داشته باشید، برای خود و دیگران شارژ بخرید و قبض های خود را پرداخت کنید. به راحتی یک پیام.

مزیت این جاست که شما بدون داشتن شماره کارت دوستتان در بله و فقط با وارد کردن رمز دوم می‌توانید پول واریز کنید یا از دوستانتان درخواست پول کنید.و همه ای این فعالیت ها در خود پیام رسان و بدون باز شدن صفحه ی وب انجام می گیرد. مثلا : بابت سهم شام می‌توان در گروه پیام داد که همه آن را پرداخت کنند.

ما برای رونمایی از زیرساخت پرداخت داخل پیام رسان، با چند کسب وکار در تعامل بودیم. شرایطی را تصور کنید که  از این پس می‌­توانید در محیط پیام‌رسان غذای خود را سفارش بدهید، تاکسی بگیرید و از فروشگاه های مختلف خرید کنید. در حالت پیامی به صورت پست پولی از طرف  کسب و کار مربوطه برای شما فرستاده می­‌شود و شما می­‌توانید در همان محیطی که هستید پرداخت داشته باشید و سفارش خود را تکمیل نمایید. به عبارتی کسب و کارها و سازمان­‌ها می‌توانند از این طریق با مشتریانشان در ارتباط باشند.

میلادلارستان: هدف شما از انجام چنین فعالیتی چه بوده است؟ جهت تهیه نسخه کاربردی آن مردم چه مسیرهای انتخاب نمایند

هدف اصلی از انجام این فرایند، تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه ی پیام رسان های بومی ست. و با بهره گیری از زیرساخت های مالی و نوآوری روی آن، امیدواریم بتوانیم تجربه ی دلنشینی برای کاربران فراهم کنیم

نسخه ی این اپلیکیشن در کافه بازار، گوگل پلی و اپ استور موجود است. همچنین با مراجعه به سایت bale.ai نیز می توانید از نسخه ی وب این پبامرسان استفاده کنید.

لینک دسترسی با نرم افزار

 

لینک اپلیکیشن از بازار

 

میلادلارستان: توصیه شما به جوانان و هم سن و سالهای خود چیست؟

بنده کوچک تر از آن هستم که بخواهم توصیه ای داشته باشم، و به نظرم همه می توانیم این سخنان رهبری را سر لوحه کار قرار دهیم که :

((بروید سراغ کارهای نشدنی، تا بشود. تصمیم بگیرید بر برداشتن کارهای سنگین، تا بردارید. «و لا یخشون احدا الّا اللَّه». خب، زحمتهایش چه؟ رنجهایش چه؟ محرومیتهایش چه؟ جوابش این است که: «و کفی باللَّه حسیبا»؛ خدا را فراموش نکن، خدا حسابت را دارد. در میزان الهی، رنج تو، محرومیت تو، کفّ نفس تو، حرصی که خوردی، زحمتی که کشیدی، کاری که کردی، خون دلی که خوردی، دندانی که روی جگر گذاشتی، اینها هیچ وقت فراموش نمیشود؛ «و کفی باللَّه حسیبا».

میلادلارستان:  از برنامه ها ی جدید خود نیز برای ما بفرمایید
در مورد برنامه های جدید، خدمت شما عرض کنم که به همراه تعدادی از دوستان متخصص، در حال شتابدهی بر روی چند کسب و کار نوآورانه در لار هستیم. لار فرصت های بسیار جذابی برای ورود استارتاپ های مبتنی بر فناوری دارد. همچنین مرکز رشد واحدهای پیشرفته و دانشگاه دولتی لار قدم های مهمی در حمایت از این کسب و کارها برداشته اند. امیدواریم بتوانیم با کمک این دوستان، باعث ترویج اقتصاد مبتنی بر تکنولوژی در لار باشیم.

میلادلارستان :  عملکرد مجموعه میلاد لارستان در حمایت از جوانان و نخبه های علمی منطقه را چگونه ارزیابی می نمایید؟

 ممنونیم از (میلاد لارستان) که فضایی برای معرفی کسب و کارهای مبتنی بر فناوری و استارتاپ ها قرار داده است . این عمل آن ها باعث شکل گیری و رشد اکوسیستم استارتاپی در لارستان خواهد شد. و امیدواریم این حرکت در حمایت از سایر کسب و کارها نیز در لار ادامه پیدا کند.

با تشکر از شما که در این مصاحبه شرکت نمودید و به امید موفقیت های آتی شما

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “گفتگو با مبتکر لارستانی و ساخت نرم افزار بومی جایگزین تلگرام”

  1. محسن گفت:

    اينکه پوليه …

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین