شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آمادگی برای راه اندازی 12 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور اوز

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس برای دانشگاه پیام نور اوز تقاضای ۱۲ رشته کارشناسی ارشد شده و دانشگاه پیام نور استان برای دایر شدن آزمایشگاه های مورد نیاز در مرکز…

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس برای دانشگاه پیام نور اوز تقاضای ۱۲ رشته کارشناسی ارشد شده و دانشگاه پیام نور استان برای دایر شدن آزمایشگاه های مورد نیاز در مرکز بین الملل اوز آمادگی دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز؛ قرایتی که برای شرکت در اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه پیام نور استان فارس به شهر اوز سفر کرده بود، گفت: این مسابقات در دوره های گذشته در جهرم، شیراز، آباده و خرامه برگزار شده و دراین دوره ۱۶۳ نفر شامل: ۵۱ نفر از آقایان و ۱۱۲ نفر از دانشجویان دختر شرکت کردند و برگزیدگان به مسابقات کشوری که مهرماه در خراسان رضوی برگزار می شود دعوت خواهند شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در مورد سابقه دانشگاه پیام نور گفت: از سال ۶۷ با مجوز شورای انقلاب فرهنگی این دانشگاه تاسیس شده است.  وی افزود: دانشگاه پیام نور شیراز ۲۴ هزار مترمربع زیر بنا دارد و  دانشگاه پیام نور اوز با ۲۶هزار مترمربع  بزرگترین دانشگاه های پیام نور کشور است که به مرکز بین الملل تبدیل شده است.  برای دانشگاه پیام نور اوز تقاضای ۱۲ رشته کارشناسی ارشد شده و دانشگاه پیام نور استان برای دایر شدن آزمایشگاه های مورد نیاز در مرکز بین الملل اوز آمادگی دارد و امیدواریم به زودی به یکی از مراکز مهم بین الملل کشور نیز تبدیل شود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین