شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اخبار کوتاه ورزشی گراش

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش چند خبر ورزشی ارسال کرده که در زیر می آید: *اولین دوره مسابقات ژیمناستیک دختران با…

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش چند خبر ورزشی ارسال کرده که در زیر می آید:

*اولین دوره مسابقات ژیمناستیک دختران با حضور سه تیم گراش، خنج و جویم در سه سطح یک(کودکان زیر شش سال)، دو (کودکان ۷ تا ۹ سال) و سه (کودکان بالای ۱۰ سال)  در سالن شهید بهادری شهرستان گراش برگزار شد.

* عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در دهستان های فداغ و خلیلی شهرستان گراش که از مصوبات سفر مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به گراش بود با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال آغاز شد.

* مسابقات کیوکوشن کاراته قهرمانی کشور به میزبانی تهران برگزار شد و محمد یادگاری از گراش موفق شد پس از کاراته کاران شهر ری و اصفهان بر سکوی سوم قرار گیرد و به اردوی تیم ملی دعوت شد.

*مرتضی پورشمسی از شهرستان گراش با مربيگري مجتبی پورشمسی در مسابقات پرش با اسب جام نوروز آباد تهران که یکی از مسابقات مهم جدول فدراسیون سواركاري است موفق شد عنوان نايب قهرماني رده سني جوانان را از آن خود كند. این دوره از مسابقات با حضور بيش از ٣٠٠ سواركار از استان های مختلف کشور در رده هاي سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در باشگاه سواركاري نوروزآباد تهران برگزار شد.

*سه ورزشكار از گراش موفق به كسب يك مدال طلا و دو نقره از رقابت هاي پرس سينه قهرماني باشگاه هاي كشور شدند. رقابت های پرس سینه باشگاه های کشور به میزبانی شهرستان مباركه استان اصفهان برگزار شد.

*محمد مهدی آخوندی و محمد حسن سبزواری از گراش در ترکیب تیم استان فارس به رقابت های تور ایرانی تنیس روی میز کشور اعزام شدند. گفتنی است در این دوره از پیکارها محمدمهدی آخوندی در رده سنی جوانان و محمد حسن سبزواری در دو رده نوجوانان و جوانان به مصاف رقبای خود می روند.

*بهنام استوار، حامد شیرشمسی و مسعود فتوحی سه بازیکن مدرسه فوتبال خلیج فارس گراش با قبولی در مرحله اول تست حضور در اردوی تیم ملی زیر ۱۴ سال کشور به مرحله بعد راه یافتند.

*اسماعيل فروزان از گراش پس از درخشش در رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی کشور جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد. مسابقات جهانی پرورش اندام مهر ماه ۹۶ در مغولستان برگزار می‌شود.

*حمزه حسینی؛ کوهنورد گراشی موفق شد برای اولین بار قله پنج هزار و ۶۱۰ متری دماوند را صعود کند.

* بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته دولت در این گراش اجرا خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین