شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

هیات پرورش اندام گراش برتر استان فارس شد

رییس اداره ورزش و جوانان گراش گفت: هیات بدنسازی و پرورش اندام این شهرستان در جمع برترین هیات های استان فارس قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

رییس اداره ورزش و جوانان گراش گفت: هیات بدنسازی و پرورش اندام این شهرستان در جمع برترین هیات های استان فارس قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش، احمد حسن نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: طی مراسمی که در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد، هیات بدنسازی و پرورش اندام گراش به عنوان هیات نمونه استان فارس انتخاب شد و از مصطفی دانشور رییس این هیات تجلیل بعمل آمد.

وی با بیان اینکه مصطفی دانشور به مدت دو سال است که مسوولیت هیات بدنسازی و پرورش اندام گراش را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: مصطفی دانشور از قهرمانان رشته پرورش اندام است که با برنامه ریزی دقیق و منظم و همچنین همکاری دیگر اعضای هیات بدنسازی و پرورش اندام این شهرستان به عنوان هیات برتر استان فارس انتخاب شد.

رییس اداره ورزش و جوانان گراش افزود: هیات بدنسازی و پرورش اندام این شهرستان از هیات های برتر گراش است که قهرمانان زیادی در سطح کشور و آسیا به جامعه ورزش کشور معرفی کرده است.

حسن نژاد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های هیات بدنسازی و پرورش اندام گراش، تصریح کرد: آیین تجلیل از هیات های برتر بدنسازی و پرورش اندام شهرستان های استان فارس با حضور امید جبلی؛ رییس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی، محمد علی فرهنگ مهر؛ رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس و جمعی از قهرمانان این رشته ورزشی برگزار شد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین