سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کمک های پراکنده خیرین به نیازمندان باعث بر هم خوردن تعادل و عدالت شده است

مدیر کمیته امداد لارستان، گفت: کمک های پراکنده و سرگردان خیرین و مردم به نیازمندان باعث برهم خوردن تعادل و عدالت شده که برای حل آن نیاز به برنامه ریزی…

مدیر کمیته امداد لارستان، گفت: کمک های پراکنده و سرگردان خیرین و مردم به نیازمندان باعث برهم خوردن تعادل و عدالت شده که برای حل آن نیاز به برنامه ریزی مناسب شورای اسلامی شهر برای هدایت این کمک ها به سمت کمیته امداد است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان، اعضای جدید شورای اسلامی شهر لار با حضور در محل کمیته امداد لارستان از کم و کیف فعالیت های این نهاد مطلع شدند .

در این دیدار هوشنگ دلاور با عرض تبریک انتخاب اعضای جدید و قدردانی از تلاشها و مساعدت های شورای گذشته، اظهار داشت: تمام تلاش کمیته امداد در راستای توانمند سازی مددجویان از طریق اعطای وام های اشتغالزایی، ازدواج دختران، ازدواج مجدد بانوان، ساخت مسکن و رهایی از اجاره نشینی، معافیت سربازی فرزندان مددجویان و بیمه های اجتماعی است .

مدیر کمیته امداد لارستان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۱۴ طرح اشتغالزایی با نظارت کامل اجرا شده است، افزود: همین روند و با رشد بیشتر در سال جاری نیز در دستور کار قرار دارد .

وی با برشمردن مشکلات موجود در سطح شهرستان لارستان در راه ارائه خدمات مطلوب تر به افراد تحت پوشش، تصریح کرد: کمک های پراکنده و سرگردان خیرین و مردم به نیازمندان باعث برهم خوردن تعادل و عدالت شده که برای حل آن نیاز به برنامه ریزی مناسب شورای اسلامی شهر برای هدایت این کمک ها به سمت کمیته امداد است.

دلاور با ابراز تأسف از وجود متکدیان دوره گرد در سطح شهر لار خواستار ارائه راه حلی برای این موضوع شد و از مردم و خیرین برای همکاری جهت هدایت سرمایه های مردم به سپرده گذاری در صندوق «امداد ولایت» و تشویق خیرین به ساخت کانون فرهنگی – تربیتی با مشارکت امداد خواستار شد.

در ادامه این دیدار هر یک از اعضای شورای شهر لار با قدردانی از تلاشهای کمیته امداد لارستان به خصوص در سرفصل اشتغال مددجویان، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با این نهاد و رفع فقر و محرومیت از چهره شهرستان اعلام کردند.

در پایان، یکی از اعضای  شورای اسلامی شهر لار مبلغ ۹۰ میلیون ریال را در صندوق امداد ولایت جهت اختصاص وام به مددجویان سپرده گذاری کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین