پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

4 میلیارد و 330 میلیون تومان سهم بخش صحرای باغ از پروژه های هفته دولت در لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ۲۰ طرح عمرانی ،زیربنایی ، آبرسانی و برق رسانی در بخش صحرای باغ افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ۲۰ طرح عمرانی ،زیربنایی ، آبرسانی و برق رسانی در بخش صحرای باغ افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و  فرمانداری ویژه لارستان؛ در نخستین روز از هفته دولت، ۲۰ طرح عمرانی ،زیربنایی ، آبرسانی و برق رسانی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور فرمانداری ویژه لارستان ،احمد دلاور بخشدار صحرای باغ وتعدادی از مسؤلین ادارات شهرستان و بخش با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان در بخش  صحرای باغ لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

تامین و تکمیل آب آشامیدنی پروژه مجموعه بخش صحرای باغ (چاه دوم) شامل حفر چاه آبرفتی به عمق ۲۰۰ متر و آبرسانی به ۹ روستای بخش با ۷۲ کیلومتر خط انتقال ،زیرسازی و آسفالت خیابان شهید شکور روستای دیده بان به طول ۷۰۰ متر ،زیرسازی و آسفالت خیابان احمد ضروری روستای باغ به طول ۵۰۰ متر به همراه روشنایی معابر این خیابان از جمله این پروژه هاست.

همچنین فنس کشی و روشنایی زمین ورزشی روستای باغ ، تامین و تکمیل آب آشامیدنی روستای ده میان  شامل خرید لوله و حفر کانال و لوله گذاری به متراژ ۷۰۰۰ متر ، اجرای طرح هادی روستای ده میان شامل زیرسازی و آسفالت به طول ۱۸۵ متر ،زیرساخت و احداث خط فشار متوسط جهت بالا بردن رفع افت ولتاژ برق در روستاهای باغ،خلور و ده میان ،احداث ۳۰ دستگاه ترانسفورماتور هوایی در روستاهای هرمود و باغ ،روشنایی معابر روستاهای دشتی ،باغ،کارگاه و کردشیر ،ایجاد ۱۰ نقطه مانوری بین ایستگاهی و بین خطی برق روستاهای زروان،هرمود،بنو،باغ و دیده بان از مهمترین طرح های افتتاح شده در این بخش است.

در آیین افتتاح این طرح ها جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ضمن تبریک هفته دولت  و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنردر سخنانی اظهار داشت :خدا را شکر نگاه دولت تدبیر و امید به تمامی مناطق محروم و روستایی است،  چرا که اگر ما به سمت کارهای زیربنایی و زیرساختی حرکت کنیم رشد و توسعه در روستاها را می توانیم به عینه مشا هده کنیم.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین