جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 16 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

ترخیص 86 درصد بیماران سرپایی در زیر 6 ساعت/تکمیل پردیس دانشگاه نیازمند 70 میلیارد تومان اعتبار

  رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: بنا به برآورده ها برای تکمیل این پروژه مهم و بزرگ مبلغی بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان نیاز است. به گزارش میلاد لارستان؛…

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: بنا به برآورده ها برای تکمیل این پروژه مهم و بزرگ مبلغی بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش میلاد لارستان؛ عاطفه رئوفی در جمع خبرنگاران با درخواست از اصحاب رسانه برای پیگیری مشکلات و بیان نقد منصفانه، اظهار داشت: هیچکس منکر نقد منصفانه و عادلانه نیست.

ترخیص ۸۶ درصد بیماران در زیر ۶ ساعت

وی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران درخصوص ناراحتی و نگرانی برخی از شهروندان به جهت تأخیر حضور پزشکان بر بالین بیماران، افزود: پزشکان برای بررسی وضعیت یک بیمار و انجام آزمایشات و معاینات، نیاز به حداقل ۶ ساعت زمان دارد که متأسفانه ۹۰ درصد درگیری ها در بیمارستان به جهت عدم اطلاع مراجعه کنندگان از این موضوع است.

رئوفی با توصیه به شهروندان برای حفظ خونسردی در زمان مراجعه به بخش اورژانس بیمارستان، گفت: بالای ۸۶ درصد بیماران مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار در زیر ۶ ساعت ترخیص می شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان درباره مقابله با اغذیه و شیرینی پزی های متخلف، تصریح کرد: ناظران این دانشکده فقط وظیفه معرفی متخلفان را دارند و مقابله و اعمال قانون با سایر ارگان هاست.

رشد چشمگیر حوزه بهداشت و درمان شهرستان خنج

وی بیان کرد: برای دسترسی عادلانه و آسان تر مردم سعی می شود کارهای موازی با بیمارستان های همجوار صورت نگیرد.

این مسئوول با اشاره به اینکه پس از الحاق حوزه سلامت شهرستان خنج به دانشکده علوم پزشکی لارستان شاهد رشد چشمگیر حوزه بهداشتی و درمانی این شهرستان بوده ایم، ادامه داد: راه اندازی«سی تی اسکن» یکی از درخواست های دیرینه مردم بود که بعد از این مهم رقم خورد یا ارتقاء رتبه بیمارستان شهرستان خنج به درجه یک که  پس از سال ها رخ داد.

مراجعه روزانه ۲۵۰ بیمار به مراکز دندان پزشکی دولتی لارستان

رئوفی از افتتاح ساختمان بهسازی شده درمانگاه صاحب الزمان(عج) در هفته دولت خبر داد و افزود: خدمات دندان پزشکی در درمانگاه های دولتی لارستان با هزینه ای بسیار ناچیز نسبت به مراکز خصوصی انجام می شود که به همین دلیل روزانه ۲۵۰ مراجعه کننده به این مراکز وجود دارد.

وی افزود: مرکز جامع سلامت خلیل آزاد شهر لار دارای آزمایشگاه ازدواج، مشاوره بدو تولد، غربالگری، شنوایی سنجی و غیره تمرکز دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان علل قطع درختان محوطه بیمارستان امام رضا(ع) را نامرغوبیت خاک و قارچ زدگی آن برشمرد.

رشد آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان

این پزشک متخصص با ابراز خرسندی از رشد آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان در زمینه های مختلف علمی، امکاناتی، هیئت علمی، رشته ها وغیره، گفت: علت آنکه دانشجویان دانشکده پرستاری باید مراحل عملی آموزشی خود را در بیمارستان لارستان سپری کنند کاهش هزینه ها و استقلال هدفمند دانشکده با فراهم سازی زیرساخت های آموزشی، درمانی و بهداشتی است.

وی با بیان اینکه حوزه آموزش یکی از سنگ بناهای دانشگاه است و بسیار برای مسئوولان دانشکده علوم پزشکی لارستان حائز اهمیت است، افزود: با توجه به آموزشی شدن بیمارستان، ارتقاء سطح آموزش می تواند به پیشرفت لارستان کمک کند.

برای تکمیل این پروژه مهم و بزرگ مبلغی بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان نیاز است

رئوفی با اشاره به اینکه کار احداث پروژه بزرگ پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان از سال ۹۲ آغاز شد، گفت: این پروژه به همت خیرین در حال احداث است و باید همه بدانند که احداث ساختمان، زیرساخت اصلی توسعه پزشکی، آموزش و افزایش رشته هاست.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با تقدیر از خیرین انگشت شماری که در احداث ساختمان های آموزشی این دانشکده مشارکت دارند، تصریح کرد: بنا به برآورده ها برای تکمیل این پروژه مهم و بزرگ مبلغی بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان نیاز است.

وی با دعوت از خیرین برای مشارکت در تسریع در تکمیل ساختمان های دانشگاه علوم پزشکی لارستان، ادامه داد: با اجرای طرح تحول بسیاری از کمبودها و محرومیت های منطقه لارستان بار بزرگی از دوش خیرین پس از سال ها برداشته شد.

فعالیت ۹۸ پزشک متخصص در لارستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با تقدیر از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جهت اجرای طرح تحول سلامت، ادامه داد: پیش از اجرای طرح تحول، لارستان فقط ۳۷ متخصص داشت که خوشبختانه اکنون به ۹۸ متخصص رسیده است.

وی با بیان اینکه پیش از اجرای طرح تحول سلامت فقط ۱۷ درمانگاه جامع سلامت در لارستان وجود داشت که اکنون به ۳۲ مرکز جامع سلامت مصوب رسیده است، افزود: در حوزه های داندن پزشکی، زنان و زایمان و توسعه عمرانی دانشکده علوم پزشکی لارستان در زمره ۳ دانشگاه برتر کشور قرار دارد.

اجرای ۱۲۰ پروژه عمرانی در زمینه بهداشت و درمان در سطح لارستان

رئوفی با اشاره به فعال بودن ۱۲۰ پروژه عمرانی از ۲ سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: بخش زیادی از این پروژه ها در هفته دولت به افتتاح خواهد رسید.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه آزمایشگاه کنترل کیفیت این دانشکده به تمام شهرستان های جنوب فارس خدمات ارائه می کند، تصریح کرد: مراحل صدور مجوز صادرات کالا در کمتر از نیم ساعت توسط پرسنل غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی لارستان صادر می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

6 Responses to “ترخیص 86 درصد بیماران سرپایی در زیر 6 ساعت/تکمیل پردیس دانشگاه نیازمند 70 میلیارد تومان اعتبار”

  1. معصومه گفت:

    علت اينکه جهرم ميتونه يه بيمارستان بزرگ تخصصي و فوق تخصصي در پنج طبقه با نام پرديس بهداشت و درمان با اعتبار چند ده ميليارد توماني دولتي بسازه چيه ،علت اينکه جهرم و فسا تونستن بزرگترين پرديس دانشگاه علوم پزشکي را با اعتبار دولتي بسازن چيه ،ما بايد قبول کنيم که نگاه مسوولان فقط به خيرين منطقه است و اماده ي افتتاح مراکز درماني خيرساز لارستان هستند ،خانم دکتر شما نتونستيد مسبب ارتقاي دانشکده به دانشگاه علوم پزشکي باشيد و از بدو تحويل اين سمت فقط گفتيد ما هفتاد ميليارد اعتبار براي ساخت پرديس دانشگاه لازم داريم مردم و خيرين بياييد پايکار

  2. ناشناس گفت:

    والا تمام اينها طرح تحول سلامته که در تماميه ي کشور در حال انجامه

  3. عزيزالهي گفت:

    ملت رو هالو فرض نکنيد مردم ميدانند و مي فهمند که از جهرم به سمت کليه ي نقاط کشور چه پيشرفت بهداشتي و درماني در حال انجامه

  4. دلسوز گفت:

    خانم دکتر لار یه متخصص گوارش نداره
    میشه لطف کنید این متخصص ها کجا هستند

  5. فرید گفت:

    سلام
    از مسئولین میلاد لارستان تقاضا دارم هیچ مطلبی را بدون منبع موثق ارائه ندهند، بارها و بارها مطالبی از سوی مسئولین علوم پزشکی مطرح شده که کاملا بی اساس و دروغ بوده ، این مجله را مردم به معتبر بودنش می شناسند ، نگذارید بی اعتبار شود. از جمله خبرهای بی اساس در حوزه علوم پزشکی :
    – تعداد ۹۸ متخصص فعال همزمان در لار – خواهشمندیم لیست آنها را مطالبه و درمجله قرار دهید.
    – تعداد پروژه های اعلام شده در هفته دولت – که سرو صدای آن تا فرمانداری رفت .
    – پیشرفت حوزه درمان که در بوق و کرنا گذاشته شده و امام جمعه محترم از آن حمایت میکند- رتبه بیمارستان اوز به ۲ تنزل یافته و بیمارستان لار نیز در خط مرزی تنزل قرار دارد.
    مسئولین محترم مجله میلاد لارستان پیشنهاد بنده جسارت به شما خدایی ناکرده نیست ، اما اهمیت یک خبر به منبع موثق آن است.
    تشکر

  6. همشهری گفت:

    سلام. چیزی که شما آمار میدی با چیزی که مردم میبینند. فرق است از زمین تا آسمان
    بعد از ۲سال همش پس رفت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین