یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

افتتاح 15 پروژه در بخش جویم همزمان با هفته دولت

بخشدار جویم  از افتتاح ۱۵ پروژه در این بخش همزمان با هفته دولت خبر داد. داود شفیعی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان در جویم؛با بیان این خبر…

بخشدار جویم  از افتتاح ۱۵ پروژه در این بخش همزمان با هفته دولت خبر داد.

داود شفیعی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان در جویم؛با بیان این خبر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و هفته دولت گفت: برای اجرای این پروژه ها اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد و ۳۵۹ میلیون تومان هزینه شده است.

وی اظهار داشت: این طرح های قابل افتتاح در زمینه بهداشتی و درمانی،برق رسانی،آب آشامیدنی،توسعه مرکز تلفن،طرح هادی،زیرسازی و آسفالت معابر،مسکن ارزان قیمت،بلوار و میدان  در سطح شهر و بخش جویم می باشد.

به گفته ایشان یکی از اقدامات دولت تدبیر و امید رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی  مردم است که امیدواریم با کابینه جدید شاهد توسعه و رونق بهتر باشیم چرا که دولت در عملکرد ۴ ساله خود توانست تورم را کنترل و به منفی ۶ درصد برساند و  امید است بتواند در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بوده با همکاری نهادها و مشارکت مردم به موفقیت برسد.

لازم به ذکر است این پروژه ها روز چهارشنبه ۹۶/۰۶/۰۸ با حضور معاونت استاندار و فرماندار ویژه لارستان،نماینده مجلس،بخشدار،شهردار،شورای اسلامی شهر و روستا،مسئولین ادارات شهرستان و بخش و دهیاران به بهره برداری خواهد رسید.

خبرنگار-آرزو جهان پیما

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین