یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اجرای پروژه تامین و تکمیل آب آشامیدنی روستای دهکویه لارستان

با حضور امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،  پروژه تامین و تکمیل آب آشامیدنی روستای دهکویه از بخش مرکزی لارستان افتتاح و اجرا شد. به گزارش میلاد…

با حضور امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،  پروژه تامین و تکمیل آب آشامیدنی روستای دهکویه از بخش مرکزی لارستان افتتاح و اجرا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان،جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی ، فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای ادارات ، نهادها و ارگان های شهرستان، اعضا شورای اسلامی و قشرهای مختلف مردم ، پروژه تامین و تکمیل آب آشامیدنی روستای دهکویه از بخش مرکزی لارستان  افتتاح و اجرا شد.

در این مراسم تقوی فرد معاون مدیریت آبفا روستایی لارستان در خصوص مشخصات این طرح گفت: برای  اجرای پروژه تامین و تکمیل آب آشامیدنی روستای دهکویه ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

وی ادامه داد: برای آبرسانی به روستای دهکویه یک چاه آهکی به عمق ۴۰۵ متر حفر و لوله گذاری به طول ۱۲ کیلومتر و برق رسانی به طول ۳ کیلومتر انجام شده است.

تقوی فرد با بیان اینکه  با اجرای این پروژه، ۱۱۶۰ خانوار از آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند؛  تصریح کرد: مشکل مردم روستای دهکویه در خصوص آب آشامیدنی روستا با بهره برداری از این طرح برطرف خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۶:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین