جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بررسي راهکارهاي رفع موانع موجود در حریم باند فرودگاه لارستان

نخستين نشست فرودگاه لارستان با اداره‎ها و ارگان‎های دولتی برای رفع موانع موجود در حریم بی‎خطری سطوح پروازی فرودگاه لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی…

نخستين نشست فرودگاه لارستان با اداره‎ها و ارگان‎های دولتی برای رفع موانع موجود در حریم بی‎خطری سطوح پروازی فرودگاه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرودگاه لارستان، مدیرکل فرودگاه لارستان به منظور بررسی و ارزیابی رفع موانع موجود در اطراف باند این فرودگاه و افزایش ایمنی پروازها جلسه‎ای را با حضور جمعی از مسئولان فرودگاهی و نمایندگان اداره‎های مرتبط این شهرستان برگزار کرد.

در این جلسه امین‎اله صولتی به همراه دیگر حاضران، بخشی از مسائل مربوطه را ارزیابی و زمینه‎های لازم برای رفع موانع را مورد واکاوی قرار دادند.

گفتنی است در پی بررسی‎های کارشناسی اداره کل کنترل ترافیک هوایی از فرودگاه لارستان، موانعی از قبیل تیرهای روشنایی معابر، خطوط انتقال نیروی بلوار مجاور باند فرودگاه و آنتن مخابراتی کنار ایستگاه ایمنی و زمینی در اطراف سطوح پروازی آن شناسایی شد که رفع آنها ضروری است و در صورت عدم کاهش ارتفاع یا جمع‎آوری آنها آستانه باند فرودگاه به مقدار۷۵۰ متر تغییر و کاهش خواهد یافت.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین