شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

حادثه تروریستی عراق با شهادت 10 ایرانی؛ داعش مسئولیت حادثه را به عهده گرفت

وزارت کشور عراق امروز اعلام کرد که تعدادی افراد ناشناس به شهروندان عراقی در داخل رستورانی در استان «ذی قار» حمله مسلحانه کردند و همزمان خودرویی بمب گذاری شده در…

وزارت کشور عراق امروز اعلام کرد که تعدادی افراد ناشناس به شهروندان عراقی در داخل رستورانی در استان «ذی قار» حمله مسلحانه کردند و همزمان خودرویی بمب گذاری شده در غرب این استان منفجر شد. منابع خبری عراق گزارش دادند که این خودروی بمب گذاری شده ظهر امروز در رستورانی در شهرستان البطحا در شمال «ناصریه» و بین البصره و ذی قار منفجر شد.

بر همین اساس مدیرکل عتبات سازمان حج اعلام نمود که شهادت ۸ نفر ایرانی در حادثه ناصریه عراق مورد تایید است. یک جوان از کاروان های حج و زیارت و بقیه نیز از کاروان آزاد بر بوده اند که بر اساس اظهارات مدیر کل عتبات کاروان از شهرستان کوار استان فارس بوده است. اخبار غیر رسمی شهادت ۱۰ ایرانی را تایید نموده اند.

♦️اسکورت‌ها و محافظان کاروان‌های مجاز حج و زیارت، با عوامل گروهک تروریستی داعش درگیر شدند که این درگیری موجب آسیب‌دیدگی و مجروح شدن ۴ تن از زائران شد که متاسفانه یکی از زائران ۱۰ ساله با نام محمدیاسین روشی از کاروان هرمزگان به شهادت رسید.

♦️۲ کاروان دیگر زائران ایرانی که متعلق به کاروان‌های آزادبر استان فارس بوده‌اند، نیز در محل حادثه قرار داشتند، که ۷ نفر به شهادت رسیده و تعدادی نیز مجروح شده‌اند.
کار شناسایی شهدا و مجروحان ایرانی این حادثه ادامه دارد و طی ساعات آتی نام و مشخصات آنها به اطلاع مردم می‌رسد.اسامی برخی مجروحین انفجار تروریستی در نزدیکی شهر ناصریه عراق که در بیمارستان ذی قار شهر ناصریه بستری شدند:
۱- حميده زحمت كش
۲- فريده رمضان پور
۳- امير حسين فتحی
۴- علي رضا شايسته
۵- حسن ابراهيم اجيری
۶- ريحانه سليماني

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “حادثه تروریستی عراق با شهادت 10 ایرانی؛ داعش مسئولیت حادثه را به عهده گرفت”

  1. لاری گفت:

    ایا چه ضرورتی. دارد. دراین شرایط. نا امن به کشور. عراق. رفت وخانوادها را داغدار نمود به خدا هیچ امام وبزرگی حاضر به خسارت. خانوادهای مسلمان نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین