جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

17 کشته و زخمی در تصادف جاده لار-بندرعباس+تکمیلی

برخورد زنجیره ای دو خودرو سمند و موتور سیکلت در ۱۵ کیلومتری جاده لار به بندر عباس ۴ کشته و ۱۳ مصدوم برجای گذاشت. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد…

برخورد زنجیره ای دو خودرو سمند و موتور سیکلت در ۱۵ کیلومتری جاده لار به بندر عباس ۴ کشته و ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان؛ شامگاه پنجشنبه ۲۳شهریورماه ساعت ۲۲:۱۵ شب یک موتور سیکلت و ۲ خودرو سمند در ۱۵ کیلومتری لار به بندر عباس با هم برخورد کردند.

در پی این حادثه از پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر چهار برکه یادمان شهدا لارستان، اورژانس ۱۱۵چهاربرکه ، اورژانس ۱۱۵ و آتش نشانی ۱۲۵ لارستان به محل حادثه اعزام شدند که پس از رهاسازی مصدومین و فوتی ها ، امداد رسانی شدند و مصدومین به بیمارستان امام رضا ع لارستان اعزام شدند.

این حادثه ۴ کشته و ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.

خبرنگار: عدنان اکبری

تکمیلی

🚨 آمار فوتی های تصادف دیشب به ۹ نفر رسید

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان و به نقل از مسعود حاجی رجبی رييس مرکز ۱۱۵ شهرستان لارستان؛ این سانحه که در ساعت ٢٢:١٣ شامگاه  ٢٣شهريور ماه در محور لار-بندر عباس رخ داد ۹ فوتی و ۹ مصدوم بر جای گذاشت.

بعد از وقوع حادثه پس از تماس همشهریان با واحد کنترل مرکز اورژانس لارستان بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ لارستان جهت امداد رسانی و انتقال مصدومین به بیمارستان لار اعزام شد.

به دلیل گستردگی سانحه، مسعود حاجی رجبی شخصا در محل حادثه حضور و مدیریت امور را به عهده گرفت. نیروهای آتش نشانی، هلال احمر شهرستان و مرکز اورژانس گراش نیز جهت افزایش سرعت در امر امداد رسانی و نجات جان مصدومان به دستور ایشان از سوی مرکز ۱۱۵ لارستان به محل اعزام شدند.

متاسفانه چهار نفر از مصدومان این حادثه در دم جان خود را از دست داده و مابقی جهت انجام اقدامات درمانی به مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) منتقل شدند که متاسفانه به دلیل شدت جراحات ۵ نفر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.

۹ نفر دیگر در حال حاضر در بیمارستان امام رضا (ع) تحت درمان می باشند.

 

گفتنی است امداد رسانی به مصدومان این حادثه دلخراش ۵:۳۰ به طول انجامید.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین