شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

پیام مدیرکل کتابخانه‌های فارس بمناسبت نشست کتابخوان در لارستان

میلاد لارستان: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در پیامی از برگزارکنندگان طرح ملی نشست کتابخوان در لارستان تشکر کرد. در این پیام آمده است: فرزندان شایسته و برومند  لارستان بزرگ؛…

میلاد لارستان: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در پیامی از برگزارکنندگان طرح ملی نشست کتابخوان در لارستان تشکر کرد. در این پیام آمده است:

فرزندان شایسته و برومند  لارستان بزرگ؛

صمیمانه ترین سلام ها و سپاس های برخاسته از ارادت دیرینه ام به خاک پاک لارستان  را بر دوش ویژه ترین واژه های قدردانی ام می گذارم و آنگاه با فروتنی و احترام تمام در مقابل فرهیختگی و فرزانگی تان می ایستم و دست بر سینه می گذارم.

آنچه در روز چهارشنبه هجدهم شهریورماه یکهزار و سیصد و نود و چهار با برگزاری چهارمین نشست کتابخوان استان فارس رقم خورد، خورشیدهای تازه ای از فرهیختگی اهل و آل کتاب و هنر و قلم در این خاک پاک را بر همگان تاباند.

اینجانب اگر چه به حکم آنکه خادم جامعه ی کتابداران و کتابخوانان فارس هستم، تمام همت و ارادتم را برای حضور در این آیین فراهم آورده بودم اما به جبر و الزام حضور در ماموریتی دیگر از خدمت به نهاد کتابخانه های کشورم و سفر تهران از سفر به لارستان عزیز و حضور در کنار شما محروم شدم.

بر خودم فرض می دانم از تلاشهای ارجمند و اجرمند شما در برگزاری باشکوه نشست کتابخوان لارستان،  دکور زیبا و باشکوهی که تصاویر آن مرا به یاد کارهای خوب مسلم ابراهیمی انداخت، معرفی کتابهای مفید،  ارزنده و اندرزه، حضور فرزانگان عزیز و مجربی همچون: عبدالرضا صداقت، ابوالحسن مویدی،  علی دادآفرید، حسن هوشمند در کنار  دوستان نازنین و سرشار از هنرم: حمید منشی،  محسن زارع، فرزاد قناعت پور، حبیب مقیمی، عبدالرضا فدوی، عنایت ا… موحدی و همکار شایسته ام خانم فیروزه خرم بخت و صدالبته مدیریت شایسته ی برادرم محمد معتمدیان که این شب زیبا را به بهترین برگهای تقویم و تاریخ بشکوه لارستان گره زد، سپاسگزاری کنم.

صمیمانه از همه ی شما تشکر و قدردانی می کنم و از خدایی که اتمام و اکمال حجتش را بر آیه های یک کتاب نازل کرده است ، خوشبختی تان را آرزومندم.

سید محمد امین جعفری

حسینی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین