شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

لارستان؛ میزبان «دومین دوره هفته طراحی»

جشنواره سالانه انجمن هنرهای تجسمی لارستان از ٢١ تا ٣٠ مهرماه جاری در قالب «دومین دوره هفته طراحی» باحضور هنرمندان معاصر ایران برگزار می شود؛در جشنواره سالانه انجمن هنرهای تجسمی…

جشنواره سالانه انجمن هنرهای تجسمی لارستان از ٢١ تا ٣٠ مهرماه جاری در قالب «دومین دوره هفته طراحی» باحضور هنرمندان معاصر ایران برگزار می شود؛در جشنواره سالانه انجمن هنرهای تجسمی که به میزبانی لارستان برگزار خواهد شد، سمیرا اسکندرفر، حامد صحیحی، علیرضا آدم بکان، میلاد زینلی، واهیک هارطونیان از جمله هنرمندانی هستند که حضور خواهند داشت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی و رواببط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، در این جشنواره، نمایشگاه طراحی، طراحی رنگ، کولاژ، نشست تخصصی و کارگاه آموزشی متعددی برگزار می شود که نخستین آن جمعه٢١ مهرماه ساعت ٦عصر، نشست قبل از افتتاح نمایشگاه با حضور اساتید، علیرضا آدمبکان،میلد زینلی و واهیک هارتونیان و با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، رییس کل انجمن هنرهای تجسمی استان فارس و هیئت همراه، روسای دانشگاه ها، فرماندارشهر لار و هنرجویان و میهمانان از شهرهای مختلف استان فارس است.

سپس نمایشگاه طراحی و طراحی رنگ و کلاژ نقاشی هنرجویان کارگاه خلق لار در نگارخانه سبز در این روز افتتاح می شود و در ادامه شنبه٢٢ مهرماه ١٣٩٦ ساعت ٤ تا ٧بعد از ظهر، کارگاه آموزشی با حضور میلاد زینلی برگزار سپس حضور در نگارخانه سبز وگپ و گفت هنری با حضور استاد برپا می شود.

این درحالیست که یکشنبه ٢٣ مهرماه ساعت ١٦ تا ١٩ نشست تخصصی هنر با حضور علیرضا آدمبکان برگزار و در ادامه نگارخانه سبز لارستان میزبان گپ و گفت هنری با حضور علاقه مندان هنر خواهد بود.

دوشنبه ٢٤ مهرماه جشنواره سالانه انجمن هنرهای تجسمی لارستان از ساعت ٤ تا ٧ بعدازظهر کارگاه آموزشی طراحی و رنگ را با حضور هنرجویان کارگاه خلق را برگزار می کند که در ادامه با حضور در نگارخانه سبز لارستان، گپ و گفت هنری دیگری رقم خواهد خورد. این درحالیست که سه شنبه  ٢٥ مهرماه جاری از ساعت ١٦ تا ١٩، نقد و بررسی آثار ارائه شده در نمایشگاه و بررسی روند رشد هنرجویان کارگاه خلق با حضور استاد واهیک هارتونیان برگزار می شود.

بر اساس آنچه اعلام شده، چهارشنبه عصر ٢٦ مهر ١٣٩٦ کارگاه آموزشی با حضورحامد صحیحی برگزار سپس درنگارخانه سبز گپ و گفت هنری با حضور استاد شکل می گیرد. این در حالیست که پنجشنبه ٢٧ مهر از ساعت ٩ تا ١٣ کارگاه آموزشی سمیرا اسکندرفر برگزار سپس عصر این روز حضور در نگارخانه سبز و گپ و گفت هنری با حضور وی برگزار می شود.

در ادامه برنامه های «دومین دوره هفته طراحی»، جمعه ٢٨ مهرماه از ساعت ١٨ تا ١٩ در نگارخانه سبز گپ و گفت هنری با حضور استادواهیک هارتونیان برگزار می شود و شنبه ٢٩ مهر جاری از ساعت  ٤تا ٧بعد ازظهر، نشست تخصصی هنر معاصر و طراحی فیگوراتیو باحضور وی تشکیل خواهد شد.

این در حالیست که یک شنبه ٣٠ مهرماه در آخرین روز این جشنواره، بعد از ظهر،اختتامیه نمایشگاه به همراه جشن فارغ التحصیلی و پایان دوره هنرجویان گروه خلق همراه با اعلام شرایط ثبت نام دوره جدید گروه کارگاه خلق -هنر معاصرو طراحی فیگوراتیو- برای علاقه مندان با حضوراستاد هارتونیان و علی مقدسی، مدیر برنامه های کارگاه خلق برگزار می شود.

 

* شرایط شرکت در برنامه های کارگاه و آموزشی جشنواره هنرهای تجسمی:

.١ورود برای نمایشگاه کامل رایگان و برای عموم آزاد است.

.٢ورودی برای شرکت در کارگاه های آموزشی )ورک شاپ(، هرنفر مبلغ ٧٠٠٠٠هزارتومان ،برای مدت  ١٠روز و تمامیبرنامه ها می باشد.

.٣ورودی برای اعضای انجمن هنرهای تجسمی لر هر نفر مبلغ  ٤٠٠٠٠هزارتومان می باشد.

.٤ورودی برای دوستانی که به صورت گروه های دبیرستانی و دانشگاه ها و با هماهنگی قبلی با دبیرخانه جشنواره صورت میگیرد، متفاوت است.

.٥دوستانی که برای گواهی پایان دوره ثبت نام می کنند باید:

– یک قطعه عکس  ٣x٤پشت نویس شده

– فتوکپی کارت ملی و شناسنامه

– مبلغ ٢٠٠٠٠هزار تومان

– وحتما باید در کارگاه های جشنواره حضور داشته باشند..٦مدارک ارائه شده در پایان دوره کارگاه ، تایید شده از انجمن تجسمی استان فارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامیاستان فارس می باشد.

.٧خوابگاه برای عزیزان شهرستانی مهیاست ولی بدلیل کمبود جا، اولویت با دوستانی ست که زودتر ثبت نام کنند.

.٨هزینه ایاب و ذهاب وبیمه باخود هنرجویان می باشد و دبیرخانه جشنواره هیچ مسئولیتی در قبال حوادث ناگهانی ندارد.

.٩دوستانی که ثبت نام می کنند جهت شرکت در کارگاه های جشنواره باید راس ساعت تعیی شده در محل خانه فرهنگ حضور داشته باشند؛ و نظم وشئونات اسلمی را رعایت نمایند.در صورت عدم رعایت شئونات ،مسئولیت باخود هنرجو میباشد.

آدرس محل برگزاری جشنواره: خانه فرهنگ شماره  ،١شهر جدید، جنب کتابخانه عمومی، فلکه طاووس

آدرس محل نمایشگاه: نگارخانه سبز، جنب کتابخانه عمومی، فلکه طاووس

* شماره حساب مبالغ واریزی جهت شرکت در جشنواره:

*  ٠١١٠١٠٢٤٤٣٠٠٨شماره حساب جاری بانک ملی به نام انجمن تجسمی لر

* شماره های تماس دبیرخانه جهت ثبت نام و هماهنگی :

محسن مقدسی دبیر جشنواره٠٩١٧٨٢٨٤٩٥٠  و٠٩١٧٧٨١٤٩٥٠ *

*  ٠٩١٧٧٨١٧٠٦٩اسدالله آهنی مسئول تبلیغات جشنواره

دبیرخانه از طریق شماره تلفن های ذکر شده، آماده پاسخگویی به سوالت و پیشنهادهای شما عزیزان می باشد.

این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان برگزارمی شود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین