پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
فرمانده سپاه فجر استان فارس:

ردپای جریان‌ ضدانقلاب در برخی رویدادهای خاص در فارس مشاهده میشود

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: ردپای جریان‌های ضد انقلاب در برگزاری برخی رویدادهای خاص در استان فارس مشاهده می‌شود. به گزارش میلادلارستان  به نقل از روابط عمومی سپاه فجر…

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: ردپای جریان‌های ضد انقلاب در برگزاری برخی رویدادهای خاص در استان فارس مشاهده می‌شود. به گزارش میلادلارستان  به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس  سردار غیاثی در سخنانی با بیان اینکه ماه محرم فرصتی برای توجه و شناخت ابعاد مختلف قیام عاشوراست، اظهارداشت: آزادگی و مرعوب نشدن در مقابل دشمنان آموزه‌های نهضت حسینی هستند و شرط تحقق حضور در اردوگاه امام حسین (ع) در عصر حاضر تبعیت محض از مقام معظم رهبری است. وی با تاکید بر اهمیت انجام آئین‌های عزاداری توام با شناخت و معرفت، گفت: مهم‌ترین هدف قیام امام حسین (ع) احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود و بزرگ‌ترین معروف در عصر حاضر حفظ نظام اسلامی است که وظیفه اصلی سپاه است و پاسداران در حقیقت حافظ بزرگ‌ترین معروف عصر حاضر هستند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه مسئله امنیت یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از سپاه است، گفت: هرگونه محدودیت و کمبود نباید مانع از اجرای صحیح ماموریت پاسداری از انقلاب اسلامی، ارزش‌ها و امنیت کشور شود.

وی با تاکید بر اینکه ثباتِ امنیت استان فارس اولویت مهم سپاه فجر است، گفت: شرایط استان فارس  یک شرایط خاص و ویژه است و دشمنان انقلاب اسلامی همواره برای این جغرافیا توطئه‌هایی برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری این رویدادهای هنری فاخر در راستای انجام رسالت پاسداری تعریف می‌شوند، گفت: اخلاص و مراقبت از نفس دو پیش نیاز مهم برای انجام صحیح ماموریت پاسداری از انقلاب اسلامی هستند.

سردار غیاثی با بیان اینکه ردپای جریان‌های ضد انقلاب در برگزاری برخی رویدادهای خاص در استان فارس مشاهده می‌شود، خاطرنشان کرد: ” بی‌ثبات سازی در داخل کشور و مشغول سازی نیروهای انقلابی ” اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی هستند تا نیروهای انقلابی از کار مهم ایده‌پردازی و توسعه ارزش‌های انقلاب اسلامی غافل شوند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین