شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

عزای امام پنجم در حرم عموزاده این امام بزرگوار در لار+تصاویر

میلاد لارستان: به مناسبت شب شهادت امام باقر(ع) مراسم عزاداری و سینه زنی در جوار حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع)، عموزاده این امام بزرگوار برگزار شد. به گزارش میلاد…

شهادت امام محمد باقر در لارمیلاد لارستان: به مناسبت شب شهادت امام باقر(ع) مراسم عزاداری و سینه زنی در جوار حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع)، عموزاده این امام بزرگوار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ شامگاه امروز مصادف با هفتم ماه ذی الحجه همزمان با سالروز شهادت جانگداز پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام محمد باقر(ع) ویژه برنامه سینه زنی و عزاداری در جوار حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، عموزاده آن امام بزرگوار با حضور اقشار مختلف مردم متدین لارستان و زائرین این مکان مقدس برگزار شد.

شهادت امام محمد باقر در لار

 

در این مراسم، حاج هادی دلبری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و از خادمین افتخاری امامزاده میرعلی(ع) لارستان با مرثیه خوانی و مدیحه سرایی در فراق امام پنجم شیعیان به مداحی پرداخت.

شهادت امام محمد باقر در لار

 

زائرین و مجاورین حاضر در صحن نورانی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) پس از عزاداری، سینه زنان با حضور در جوار مرقد این امامزاده جلیل القدر شهادت مظلومانه عموی بزرگوارشان را تسلیت گفتند.

به گزارش میلاد لارستان، امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) نوه بزرگوار امام سجاد(ع) و عموزاده امام محمدباقر(ع) است.
گفتنی است به همین مناسبت مراسم های مشابهی در مسجد امام علی بن ابی طالب(ع) از طرف هیئت زینبیون، حسینیه آقا کاظمی از طرف هیئت رأیت المهدی(عج) و همچنین مراسمی در مسجد شهرک بوستان برگزار شد.

 

شهادت امام محمد باقر در لار

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین