جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

راه اندازی سرویس های پرداخت الکترونیکی کمک به نیازمندان در لارستان

مدیر کمیته امداد لارستان، گفت: امکان پرداخت الکترونیکی صدقات، اکرام ایتام و… در کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان فراهم شده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

مدیر کمیته امداد لارستان، گفت: امکان پرداخت الکترونیکی صدقات، اکرام ایتام و… در کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان فراهم شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان؛ هوشنگ دلاور اظهار داشت: با توجه به مهیا بودن بستر و زیر ساخت های لازم برای استفاده از فضاها و پتانسیل های موجود در جهت تبلیغ و افزایش کاربران روش های الکترونیکی در پرداخت صدقات و کمک های مردمی، روش های پرداخت سه گانه برای پرداخت کمک های خیرین در اختیار شهروندان نیک اندیش قرار گرفته است.

وی افزود: روش اول آنی پرداخت الکترونیکی از طریق سامانه «ussd» و توسط سیستم های گوشی های هوشمند و «ios» قابل استفاده بوده و با کد دستوری #۰۷۱۲۳*۸۸۷۷* قابل پرداخت است.

مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: روش دوم، آنی پرداخت صدقه (خوب باشیم) که کافی است عدد ۱ را به سامانه ۸۸۷۷ پیامک شود و پس از ارسال پیامی برای فعال سازی و تائید کسر روانه مبلغ ۱۰۰ تومان صدقه روزانه از سیستم ارسال خواهد شد.

دلاور به افزایش تعداد حامیان ایتام و تلاش جهت سهولت پرداخت وجوهات آنها، پرداخت الکترونیکی از طریق اپلیکشن موبایلی سکه اشاره کرد و ادامه داد: اپلیکشن سکه از سایت بازار (cafebazaar.ir) به صورت رایگان قابل دریافت است که امکان پرداخت غیر حضوری حامیان اکرام و نیز سایر سر فصل ها از جمله صدقه و غیره فراهم می کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی لارستان اضافه کرد: تمام پرداخت های الکترونیکی اشاره شده به حساب کمیته امداد لارستان واریز و جهت نیازمندان این شهرستان و ایتام تحت حمایت حامیان، اختصاص خواهد یافت.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین