چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
پس از سه شهرستان کازرون، آباده و نی‌ریز:

مشاوره رایگان کلینیک سیار کسب‌وکار در لارستان

پس از ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان در کلینیک سیار کسب‌وکار در سه شهرستان کازرون، آباده و نی‌ریز، این بار این کلینیک سیار به مردم لار مشاوره رایگان خواهد داد. مدیرعامل شرکت…

پس از ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان در کلینیک سیار کسب‌وکار در سه شهرستان کازرون، آباده و نی‌ریز، این بار این کلینیک سیار به مردم لار مشاوره رایگان خواهد داد.

مدیرعامل شرکت مدیریت و توسعه فروغ افکار  پیرامون کلینیک مشاوره سیار گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، شرکت مدیریت و توسعه فروغ افکار با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در راستای حمایت از صنایع کوچک اقدام به برگزاری طرح کلینیک سیار مشاوره کسب‌وکار کرده است. جواد مرادپور بابیان اینکه هدف از اجرای این طرح دسترسی واحدهای صنعتی استان به مشاورین متخصص و باتجربه است، مطرح کرد: براین‌اساس واحدهای صنعتی با مراجعه به کلینیک به‌صورت رایگان مشاوره دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت مدیریت و توسعه فروغ افکار افزود: طرح کلینیک سیار تاکنون در شهرستان‌های کازرون آباده و نی‌ریز با موفقیت به اجرا درآمده و چهارمین کلینیک سیار با توجه به هماهنگی‌های صورت پذیرفته در شهرستان لار اجرا می‌گردد. مرادپور تصریح کرد: امید است که با توجه به برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده همگام با برنامه ششم توسعه، بتوان گام مثبتی به‌منظور پیشبرد اهداف و توسعه صنعت برداشته شود. به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس طرح کلینیک سیار با همکاری شرکت مدیریت و توسعه فروغ افکار و سازمان‌هایی نظیر سازمان صنعت معدن و تجارت، سازمان بسیج مهندسین و بانک انصار برگزار می‌گردد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین