پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اختصاص 27 پزشک متخصص به بیمارستانهای دانشکده علوم پزشکی لارستان

از اواخر ماه جاری تعداد ۲۷ پزشک متخصص در رشته های مختلف، در بیمارستانهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی لارستان مشغول به خدمت می شوند. به گزارش…

از اواخر ماه جاری تعداد ۲۷ پزشک متخصص در رشته های مختلف، در بیمارستانهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی لارستان مشغول به خدمت می شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، مجید بامشاد، مسئول امور متخصصین در دانشکده ضمن تائید خبر انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر حضور پزشکان متخصص در لارستان عنوان کرد: این پزشکان جهت تامین پزشک متخصص مورد نیاز بیمارستانهای لار، اوز، بیرم و خنج در نظر گرفته شده و بر اساس نیازسنجی اعلام شده از واحدهای تابعه به بخشهای مختلف اعزام می شوند.

وی افزود: نکته قابل توجه در این دوره، حضور پزشک متخصص بیهوشی و جراح عمومی  زن می باشد که از جمله خواسته های مهم شهروندان به شمار می رود . بحمدالله این مهم با تلاش ها و پیگیری های مستمر مسئولین دانشکده محقق گردید تا گامی موثر در جهت رفع نیاز و دغدغه مردم منطقه برداشته شود.

گفتنی است، با توجه به تامین نیروی پزشک در رشته های مختلف تخصصی در دوره های متوالی، مراکز بهداشتی-درمانی این دانشکده، مردم با هیچگونه مشکلی در این زمینه مواجه نخواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “اختصاص 27 پزشک متخصص به بیمارستانهای دانشکده علوم پزشکی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    حدودا یک ماه پیش یکی از آشنایان بدلیل درد شدید در قسمت پایین گوش تا لبها به دکتر گوش و حلق و بینی بیمارستان خانم دکتر د م ی ر چ ی مراجعه کردن ایشان به بیمار گفتند سنگ در فک تشگیل شده و باید سریعا عمل جراحی بکنی . ایشون بعد چند روز به دکتر دهقان مراجعه کردند و دکتر به ایشون گفت فقط درد عصبی در این قسمت هست و تنها راه حل روحیت رو شاد بگیر بعد یک دو هفته خوب میشی .و همینجور هم شد و بعد یک هفته ایشون صحیح و سالم هستند ، میخوام بگم اگه به حرف دکتر بیمارستان گوش داده بود معلوم نبود تا الان چه به سرش اومده بود

  2. لاری گفت:

    سلام و خسته نباشید
    هر چند خبر ورود متخصصین به لارستان به نوبه خود امری خوب و میمون است اما باید خبر را کامل درج نمایید.
    اولا این متخصصان هنوز به لار نیامده اند و اینکه تا زمان امدنشان چند متخصص قبول زحمت فرمایدند الله اعلم ….
    دوما ورودمتخصصان به لار هر ساله طبق روال روتین وزارت و توزیع متخصصان انجام میگیرد و این هنر جذب متخصص توسط مسئولین نیست . اگر نیاز به هنر مسئولین علوم پزشکی بود شک نکنید که تا الان همین هم نداشتیم.
    سوما این متخصصین قرار نیست همه به لار داده شود و این متخصصین مربوط به جاهای مختلف شهرستان بوده و همگی در لار مستقر نیستند.
    چهارم اینکه تجربه و مهارت این متخصصان مشخص نیست چه بسا متخصصانی به لار آورده باشند که اگر نیامده بودند تلفات کمتری داشتیم (‌شواهد برخی متخصصان سنوات گذشته )‌
    در پایان عرضی داشتم خدمت مسئولین محترم علوم پزشکی که اگر هنر و مهارت دارند در مواردی که باید اقدام کنند آنرا بکار گیرند نه در مواردی که وزارت بهداشت بصورت روتین در حال اجرای آنهاست صرفا سوء استفاده تبلیغاتی خود را تحت عنوان “‌سیل متخصصین به سوی لارستان” جهت جبران کاستی های خود بکار گیرند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین