جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

رکورد شکست ناپذیری شهید چمران لارستان پس از 21 ماه شکست

بازی بزرگ هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان کشور با پیروزی تیم تاسیسات دریایی تهران برابر مدافع عنوان قهرمانی، آن هم در خانه حریف خاتمه یافت. به گزارش میلاد لارستان…

بازی بزرگ هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان کشور با پیروزی تیم تاسیسات دریایی تهران برابر مدافع عنوان قهرمانی، آن هم در خانه حریف خاتمه یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری ورزش بانوان ، جدال حساس تیم های تاسیسات دریایی تهران و شهید چمران فارس در لارستان با پیروزی ۲۳ بر ۲۲ تاسیسات دریایی به پایان رسید و بدین ترتیب ، تاسیسات دریایی به ماه های طولانی شکست ناپذیری شهید چمران لارستان در لیگ برتر پایان داد.

هر رکوردی روزی شکسته می شود و شکست ناپذیری شهید چمران لارستان ۲۱ ماه به طول انجامید. آن ها در لیگ گذشته بدون باخت ، قهرمان شده بودند و آخرین بار در بهمن ۹۴ در یک بازی رسمی در لیگ برتر باخته بودند اما تاسیسات بالاخره به این دوران خاتمه داد.

در دیدار نفس گیر و نزدیک تیم شهید چمران لارستان و تاسیسات دریایی تهران ، تیم تهرانی در ثانیه های پایانی گل پیروزی بخش را به ثمر رساند. شاگردان زهرا ابراهیمی در این بازی برای پیروزی انگیزه زیادی داشتند و تا آخرین لحظه جنگیدند گرچه سخت بود که بتوانیم یکی از ۲ تیم را کاملا مستحق پیروزی بدانیم.

نقش اول را در پیروزی تاسیسات ، هانیه لک دروازه بان این تیم ایفا کرد. سیو های پر تعداد هانیه لک در لارستان ، نمایش خوب تاسیسات را کامل کرد و بدین ترتیب تاسیسات با این پیروزی در صدر جدول باقی ماند. این برد ، موقعیت تیم تحت هدایت نشمین شافعیان را تحت الشعاع قرار می دهد اما آن ها برای جبران مافات هنوز فرصت زیادی دارند.

شافعیان احتمالا بابت این شکست تحت فشار زیادی قرار می گیرد زیرا فشار تکرار قهرمانی برای تیم پر ستاره شهید چمران را روی دوش خود احساس می کند و به همین دلیل ، شکست برای یکی از رقبای سرسخت قهرمانی آن هم در زمین خودی و در برابر دیدگان تماشاگران لارستان ، برای وی یک چالش محسوب می شود.

در سوی مقابل تاسیسات دریایی ، تیم متحول شده لیگ برتر نشان داد که سیر تحولات در فصل جدید برای این تیم ، بر خلاف آن چه تصور می شد به افزایش سطح فنی این تیم کمک کرده است.

در دیگر بازی این هفته نفت و گاز گچساران توانست هیات هندبال کردستان را با حساب ۳۵ بر ۲۱ شکست دهد.

در آخرین دیدار بهمن بهبهان در خانه با نتیجه ۱۱ بر ۲۹ مغلوب هیات هندبال شاهین‌شهر شد.

در این هفته تیم هیات هندبال اصفهان نیز با قرعه استراحت روبه رو بود.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین