یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

رقابت تیم ” شهید چمران” با ” شاهین‌شهر” برای بازگشت به کورس قهرمانی

هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان کشور در روز جمعه ۳ آذر با ۳ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. به گزارش میلاد لارستان در ادامه رقابت های سیزدهمین دوره…

هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان کشور در روز جمعه ۳ آذر با ۳ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان در ادامه رقابت های سیزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور و از هفته پنجم سه دیدار در روز جمعه ۳ آذرماه در شهرهای گچساران، اصفهان و شاهین شهر برگزار خواهد شد.

در بازی های این هفته، تیم متحول شده نفت و گاز گچساران میزبان بهمن بهبهان است و در اصفهان تیم هیئت هندبال کردستان به مصاف هیئت هندبال این شهر می‌رود و تیم شهید چمران لارستان میهمان شهرداری شاهین شهر خواهد بود و تیم تاسیسات دریایی تهران در این هفته استراحت دارد.

گفتنی است؛ تیم شهید چمران لارستان به عنوان مدافع قهرمانی در هفته گذشته پس از ۲۱ ماه، مقابل تیم پایتخت نشین تاسیسات دریایی که در فصل گذشته در بازی های رفت و برگشت مغلوب تیم لارستانی شده بود، طعم شکست را چشید و با یک بازی کمتر در رده چهارم قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان؛ تا پایان هفته چهارم تیم تاسیسات دریایی با هشت، نفت و گاز گچساران و شهرداری شاهین شهر اصفهان با ۶ امتیاز و شهید چمران لارستان با ۴ امتیاز در رده های نخست تا چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

در مسابقات هندبال برتر بانوان کشور ۷ تیم شهید چمران لارستان، تاسیسات دریایی تهران، بهمن بهبهان، شهرداری شاهین شهر اصفهان، هیات هندبال کردستان، نفت و گاز گچساران و هیات هندبال اصفهان شرکت دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۸:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین