سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اجرای 219 طرح اشتغال زایی در 8ماهه نخست سال جاری در لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از تعدادی طرح های خود اشتغالی  و مشاغل خانگی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بازدید کرد . به گزارش میلاد لارستان به…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از تعدادی طرح های خود اشتغالی  و مشاغل خانگی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بازدید کرد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی در این بازدید از تعدادی طر ح های خود اشتغالی و مشاغل خانگی از قبیل کابینت سازی، چاپ سیلک و قالی بافی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان بازدید بعمل امد.

در حاشیه این بازدید فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه از اول امسال تاکنون  ۲۱۹ طرح اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام این شهرستان اجرا شده است، گفت: بیشترین طرح های اجرا شده در بخش دامپروری  و با ۱۰۰ طرح بوده است.

حسنی ادامه داد: ۲۹ طرح توان افزایی، ۱۸۱ طرح خودکفایی و ۳ طرح کارفرمایی در هشت ماهه نخست امسال و با هزینه ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات دولتی مشاغل خانگی و اشتغال زایی توسط کمیته امداد امام اجرا که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: دولت آمادگی و ظرفیت‌هایی برای حمایت از مشاغل در اختیار دارد که از طریق ادارات مربوطه می‌توان این ظرفیت‌ها را احیا کرد.

فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: بهترین نوع تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری این قبیل مشاغل است، لذا طرح و برنامه اجرایی چنین مشاغلی می‌تواند به تولید و اشتغال در شهرستان کمک کند.

دلاور مدیر کمیته امداد امام خمینی لارستان نیز در سخنانی گفت : یکی از سیاستهای کمیته امداد، توانمندسازی و استقلال خانواده ها برای کسب درآمد است و در این راستا نیز گام ها و اقدامات خوبی جهت حمایت از این خانواده ها برداشته شده است که امیدواریم  با توسعه این حمایت ها بتوانیم گام های موثری در راستای استقلال اقتصادی خانواده ها برداریم .

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین