شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

اضافه خدمت مشمولان خدمت سربازی بخشیده می شود

معاون وظیفه عمومی فارس، همه مشمولان متولد ۱۳۵۵ تا ۱۳۷۸ را به خدمت سربازی فرا خواند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ سرهنگ محمد باقر…

معاون وظیفه عمومی فارس، همه مشمولان متولد ۱۳۵۵ تا ۱۳۷۸ را به خدمت سربازی فرا خواند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ سرهنگ محمد باقر دهقان بیان کرد: افزادی که متولد ۱۳۵۵ تا ۱۳۷۸ هستند و از معافیت‌های تحصیلی و سایر معافیت‌های قانونی استفاده نمی‌کنند به خدمت سربازی فرا خوانده می‌شوند.

وی افزود: اضافه خدمت سنواتی سربازان حین خدمت و اضافه خدمت مشمولان غایب که تا تاریخ ۲۲/۱۱/۹۶ خود را برای انجام خدمت دوره ضرورت معرفی کنند بخشیده می‌شود.

سرهنگ دهقان با اشاره به اینکه این بخشودگی شامل اضافه خدمت کسانی که از معافیت کفالت و سایر امتیازات و معافیت‌ها استفاده می‌کنند نخواهد شد، افزود: اضافه خدمت انضباطی سربازان حین خدمت به جز غیبت در حین خدمت (نهست) مورد بخشش قرار گرفته است.

معاون وظیفه عمومی استان فارس ادامه داد: بهترین فرصت برای مشمولان غایب و سربازان فراری مهیا شده است و آن‌ها می‌توانند تا تاریخ ۲۲/۱۱/۹۶ برای تعیین تکلیف وضعیت اعزام به خدمت خود، به یکی از دفاتر پلیس + ۱۰ خود را معرفی کنند تا مورد عفو رهبر معظم انقلاب قرار بگیرند.

این مقام انتظامی گفت: طرح جریمه مشمولان غایب و فراری که بیش از هشت سال غیبت دارند فقط تا آخر سال ۱۳۹۶ است و تمدید نمی‌شود و مشمولان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ درخواست‌های خود را ثبت و برای پیگیری پرونده خود به آدرس شیراز– بلوار سلمان فارسی- پل پیرنیا – خ. مثنوی- معاونت وظیفه عمومی استان مراجعه کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین