پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جعفرپور از محقق شدن 2 درخواست مهم مردم خنج خبر داد

نماينده مردم لارستان خنج وگراش درمجلس شورای اسلامی که این روزها و همزمان با هفته وحدت در منطقه حضور دارد طی سخنانی در جمع مردم خنج از درخواست های مهم…

نماينده مردم لارستان خنج وگراش درمجلس شورای اسلامی که این روزها و همزمان با هفته وحدت در منطقه حضور دارد طی سخنانی در جمع مردم خنج از درخواست های مهم مردم این منطقه و برآورده شدن بخش اعظم آنها خصوصا در دو حوزه مهم راه و اراضی این منطقه در دوران نمایندگی اش خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم جمشید جعفرپور بیان داشت: به منظور خارج شدن خنج از حالت بن بست سعي وتلاشمان زیادی نموده ایم  كه با توسعه راههاي مواصلاتي منطقه اين مشكل ان شاء الله مرتفع خواهد شد.

جعفرپور افزود:‌ راه خنج به فيروزآباد تا پل اسلام آباد با صرف بودجه قابل توجهی توسعه يافته وتلاش كرديم مجوز احداث و رديف اعتباري جاده ديك اشكان كه خنج را به كاريان و در انتها به جهرم وصل مي كند را نیز اخذ نموده ودر برنامه كار دولت قرار دهيم . وی ادامه داد:‌ راه خنج به لامرد كه باعث حذف گردنه و كوتاه تر شدن مسير خنج به لامرد وعسلويه مي شود و همچنین راه خنج به كورده و تعریض جاده این مسیر نیز از دیگر مواردی است که در دست پیگیری بوده که با این اقدام  خنج به جاده اصلي فيروز آباد جم وصل مي شود  وان شاالله اقدامات خوبي در حال انجام است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مشکلات اراضی منطقه خنج نیز  اظهار داشت:‌  با تلاش هايي كه  در دوره گذشته و این دوره انجام شده  وپيگيري هائي كه در حوزه قضایی انجام شد  ۵۰۰هكتار از زمینهای مردم که به صورت اراضی ملی اعلام شده بود را به صورت مستثنيات بازگشت  وبه ياري خدا اين كار به خوبي پيش مي رود.  وی در پایان از خیرین در امر کمک رسانی به حوزه راه  نیز تقدیر نمود.

وی در ادامه  سفر خود به خنج ضمن دیدار وگفتگو با خیرین بهداشت و درمان وتنی چند از معتمدین ؛ در جلسه ای با شهردار و اعضای شورای شهر خنج نیز به بررسی مسایل شهرستان پرداخت . نماینده مردم همچنین با حضور در مدرسه علوم ديني اهل سنت با مسئولان و مدرسان این مدرسه دیدار و گفتگو کرد و درنشستی با مردم در مسجد اهل بيت نیز مسائل ومشكلات نمازگزاران را مورد بررسي قرارداد .

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “جعفرپور از محقق شدن 2 درخواست مهم مردم خنج خبر داد”

  1. عبدالرضا گفت:

    ببخشيد جناب دکتر ،شما که پيگير ساخت جاده ي خنج به لامرد هستيد و با اين مسير جديد مسافت خنج به لامرد به ۶۵کيلومتر ميرسه و به نصف کاهش پيدا ميکنه و حداقل هزينه اي که داره بالغ بر ۳۰۰ميليارد تومنه چطور ،اين بودجه ي کلان رو براي محور لار بندر و لار جهرم که دو بانده بشه نميگيريد،تا مثل جهرم اين محور هم کامل به بزرگراه تبديل بشه

  2. حسام گفت:

    نماينده ي محترم ، جاده ي لامرد به خنج طرح لامرديا واسه نزديکتر شدن و اتصال خنج به لامرده ،هيچ سودي به حال لار نداره به ضرر لارهم هستش و کلا نماينده و مسوولين لامرد پيگير اين قضيه هستند،چطور شما داريد پيگيري ميکنيد ،لطفا سند اون رو منتشر کنيد مکاتبات و نامه نگاريهاتون رو

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین