سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی لارستان

میلاد لارستان: در اولین روز از هفته ناجا مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه…

میلاد لارستان: در اولین روز از هفته ناجا مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی لارستان،با حضور علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، اعضاء شورای تأمین شهرستان، حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی امام جمعه موقت لارستان،  تعدادی از مسئولین،خانواده های معظم شهداء ، ایثارگران و جانبازان ،افسران و درجه داران فرماندهی قرارگاه پلیس راه جنوب فارس ،روحانیون وجمعی از خیرین و معتمدین در محل ستاد فرماندهی انتظامی لارستان برگزار گردید.

  در این مراسم ابتدا سرهنگ حسین دیندارلو  فرماندهی انتظامی لارستان به ایراد سخن پرداخت.وی شعار امسال هفته ناجا را اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی و امنیت و آرامش عنوان کرد.

در ادامه حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی امام جمعه موقت لارستان  با تبریک هفته ناجا به همه دلاور مردان نیروی انتظامی در سخنانی اظهار داشت:  نیروی انتظامی یکی از نهادهایی است که در ایجاد امنیت ملی و نظم داخلی نقش آفرینی می کند و تحکیم امنیت ملی بدون تقویت نیروی انتظامی امکان ندارد و در کل هر گونه ضعفی در نیروی انتظامی در امنیت کشور هم تأثیر گذار است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از آرمان های مهمی که از گذشته تا به حال در زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها تأثیر گذاشته است ایجاد امنیت است و احساس مصونیت در زندگی نیز یکی از عواملی است که آرامش را برای انسان ها تأمین می کند.

امام جمعه موقت لارستان ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان بخشی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت ملی و امنیت برخواسته از توحید، در داخل کشور موثر است.

حجت الاسلام رمضانی پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی ، اتکال به خداوند متعال در همه امور، اعتقاد به ولایت ، ملاک عمل قراردادن قانو ن  و مقررات و رعایت کردن شئونات اسلامی را از ویژگی های مهم نیروی انتظامی دانست.

وی ادامه داد: همه ی نیروهای انتظامی می بایست خود را مقتدر ببینند و همه ی آحاد ملت نیز این احساس را داشته باشند که حافظ جان و مال آنها نیروی انتظامی است.

وی خطاب به اخلالگران در امنیت جامعه هم گفت: کسانی که بخواهند به امنیت و آسایش جامعه خدشه وارد کنند نیروی انتظامی مقتدر به شدت با آنها برخورد مینماید و اجازه نمی دهد دشمنان ملت از مردم سلب امنیت کنند.

 رمضانی افزود:نیروی انتظامی علاوه بر انجام مأموریت انتظامی خود که با اقتدار انجام می دهد، باید با همه ی انسانها به خصوص افراد مظلوم تعامل و برخورد مناسب و خوب داشته باشد و رأفت و مهربانی را سرلوحه کار خود قرار دهد و مردم هم این مهم را در وجود خودشان احساس کنند.

وی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی در انجام مأموریت هایش از کوچکترین تخلفی می بایست مصون بماند و از ارزش های انقلاب اسلامی ایران جانانه دفاع نماید.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان نیروی انتظامی ، پیشکسوتان پلیس ،         تنی جند ازدرجه داران و سربازان نمونه پرسنل ساعی فرماندهی انتظامی لارستان و قرارگاه پلیس راه جنوب فارس و پلیس افتخاری با اهدا لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود ؛تقدیر شد.

قرائت قرآن کریم،اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران،نیایش،اجرای سرود نیروی انتظامی ،مراسم پرچم و قرائت فاتحه در جایگاه یادمان شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین