شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ایجاد پلیس مهاجرت و لزوم رایزنی 4 مقام مسئول لارستان

یکی از درخواستهایی که چندین بار ازسوی میلادلارستان و برخی مسئولین صورت گرفته ولی هنوز پاسخی بدان داده نشده است، موضوع ایجاد پلیس مهاجرت در لارستان به عنوان مکملی برای…

یکی از درخواستهایی که چندین بار ازسوی میلادلارستان و برخی مسئولین صورت گرفته ولی هنوز پاسخی بدان داده نشده است، موضوع ایجاد پلیس مهاجرت در لارستان به عنوان مکملی برای دفتر نمایندگی وزارت خارجه می باشد.

پلیس مهاجرت یکی از یگانهای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است که وظیفه آن صدور و تعویض گذرنامه در کشور و کنترل مهاجرت به کشور ایران است.

 میلاد لارستان  در مصاحبه ای با کاشی آشتیانی مسئول وقت دفتر نمایندگی وزارت خارجه در لارستان در فروردین ۹۵ طی سوالی اقدامات صورت گرفته جهت راه‌اندازی پلیس مهاجرت یا تمدید روادید مسافران خارجی در لارستان را جویا شده بود که کاشفی بیان داشته بود:   با وجود پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون اقدامی در این رابطه انجام نشده است که باید برای تکمیل خدمات ارائه شده از سوی نمایندگی وزارت امور خارجه، پلیس مهاجرت در لارستان ایجاد شود.

 چندماه بعد و در آبان ماه ۹۵ ‌معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در جلسه شورای اداری که با حضور استاندار فارس برگزار شد، یکی از خواسته های منطقه را ایجادپلیس مهاجرت ذکر کرده و ایجاد این خدمت جهت تسهیل در صدور روادید را از استاندار وقت درخواست نموده بود.

اخیرا و در مهرماه ۹۶ بار دیگر میلا لارستان موضوع فوق را در شماره ۱۱۰۹ خود به عنوان تیتر یک مطرح نموده اما تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

شایسته است فرماندار ویژه لارستان و مسئول دفتر نمایندگی وزارت خارجه در لارستان با همکاری نماینده مردم  و فرمانده نیروی انتظامی مجددا این درخواست را از مسئولان استانی و کشوری مطرح نموده تا شاهد ارائه خدمات بهتر در این زمینه با راه اندازی پلیس مهاجرت در لارستان باشیم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین