جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
در پی اقدام سخیف دولت آمریکا صورت گرفت

اعلام انزجار از «آمریکا» و ندای «اتحاد مسلمین» توسط مردم لارستان

در پی اقدام سخیف دولت آمریکا در حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل برای انتقال پاینحت به شهر قدس، مردم همیشه در صحنه لارستان با شرکت در راهپیمایی انزجار خود…

در پی اقدام سخیف دولت آمریکا در حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل برای انتقال پاینحت به شهر قدس، مردم همیشه در صحنه لارستان با شرکت در راهپیمایی انزجار خود را از «آمریکا» و ندای «اتحاد مسلمین» را سردادند.

به گزارش میلاد لارستان؛ در پی اقدام سخیف دولت آمریکا در حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل برای انتقال پاینحت به شهر قدس، مردم همیشه در صحنه لارستان با شرکت در راهپیمایی که پس از نماز دشمن شکن جمعه از مسجد جامع تا در میدان مدرس شهر لار برگزار شد با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را اعلام داشتند و بر وحدت مسلمین در برابر توطئه دشمنان تأکید کردند.

در پایان این مراسم رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان در سخنانی در جمع راهپیمایی کنندگان با بی عقلی خواندن این اقدام از سوی آمریکا اظهار داشت: قدس اساس وحدت مسلمین است و تعدی به بیت المقدس به عنوان اولین قبله مسلمانان و نماد قدرت مسلمانان نشانه بی درایتی است.

حجت اسلام ولایتی نسب با محکوم کردن اقدام نابخردانه ترامپ در معرفی شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم کودک کش اسرائیل افزود: به طور قطع وحدت مسلمانان اجازه انجام چنین کاری را نخواهد داد.

وی با تأکید بر ایستادگی در برابر مستکبران تصریح کرد: به شیوخ مرتجع عربستان گوشزد می کنیم که اگر نسبت به تعدی به قدس ناراحت هستید، پول های خود را به حستب آمریکا نریزید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان به عربستان سعودی توصیه کرد بیایید با دیگر مسلمانان در مقابل دسیسه های آمریکا بایستید.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین