پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

برگزاری مسابقات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی فارس به میزبانی لارستان

مسابقات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بخش برادران به میزبانی واحد لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، آیین…

مسابقات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بخش برادران به میزبانی واحد لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، آیین اختتامیه مسابقات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور واحدهای مرودشت، شیراز، داریون، خفر، فیروزآباد، فسا، بیضا، جهرم، ارسنجان، کازرون، قادرآباد و لارستان برگزار شد.

در این مراسم، رییس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با بیان این موضوع که ورزش موجب رشد، توسعه اخلاق و سلامت جامعه است، اظهار داشت: فواید ورزش بر هیچ کس پوشیده نیست و امروز لازمه سلامت روحی و جسمی افراد به ورزش و فعالیت‌های منظم ورزشی بستگی دارد.

مهدی مهدی‌زاده با اشاره به اینکه جامعه‌ای که افراد آن ورزشکار هستند تواضع و فروتنی به خوبی در آن محیط مشاهده می شود و اصولا یکی از ویژگی‌های جامعه سالم نهادینه شدن ورزش در بین افراد است، افزود: برای رسیدن به این مهم باید فرهنگ‌سازی شود.

وی به تاثیر مسابقات ورزشی در واحدهای دانشگاهی اشاره و تصریح کرد: آنچه در این مسابقات اهمیت دارد، دوستی، برادری، محبت و یک رقابت سالم است.

همچنین رئیس شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در سخنانی از میزبانی خوب واحد لارستان در این دوره از مسابقات، گفت: میزبانی مسابقات کار سختی است و واحد لارستان با داشتن کارکنانی متعهد و ورزشکار، همیشه مشوق ورزش در استان بوده‌اند.

مهدی یزدان پناه با اشاره به سطح مناسب مسابقات، افزود: در رشته بدمینتون در بخش تیمی، تیم‌های مرودشت و لارستان اول و دوم، شیراز و فیروزآباد مقام سوم مشترک را کسب کردند.

رئیس شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تصریح کرد: در بخش انفرادی محمد ستاره از واحد فسا، حسین اشک تراب از واحد مرودشت به ترتیب اول و دوم و محسن صداقت از واحد خفر و خادم صادق از واحد مرودشت، موفق به کسب مقام مشترک سوم شدند.

وی ادامه داد: در رشته آمادگی جسمانی در بخش تیمی، تیم‌های مرودشت و شیراز، اول و دوم، لارستان و داریون مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات را از آن خود کردند و در بخش انفرادی، علی محمدی‌نیا، محسن طاهری اول و دوم و شهرام شیروانی و رضا فداکارنیا به طور مشترک به مقام سومی دست یافتند.

این مسوول عنوان کرد: در مسابقات شطرنج تیمی شیراز، کازرون و بیضا موفق به کسب مقام اول تا سوم و در بخش انفرادی، علیرضا قشقایی و حامد قربانی موفق به کسب مقام اول و دوم و امین آذری و امیر پیر احمدیان موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند.

یزدان‌پناه به تیم‌ها و نفرات برتر مسابقات تنیس روی اشاره کرد و گفت: در بخش تیمی، تیم‌های شیراز و لارستان اول و دوم و مرودشت و ارسنجان موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند و در بخش انفرادی نیز مسعود یعقوبی و محسن قربانی اول و دوم و احسان سجادی و حسین دیندارلو مقام سوم مشترک را ازآن خود کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین