چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
استاندار فارس

امیدواریم راهکاری برای راه‌اندازی فاز دوم شرکت سیمان لارستان فراهم شود

استاندار فارس در بازدید از کارخانه سیمان لارستان گفت: در فاز اول این شرکت زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر فراهم شده است اما برای توسعه فاز دوم و با وجود خرید…

استاندار فارس در بازدید از کارخانه سیمان لارستان گفت: در فاز اول این شرکت زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر فراهم شده است اما برای توسعه فاز دوم و با وجود خرید تجهیزات و ماشین‌آلات، شرکت ۴ سال معطل بر زمین مانده است که امیدواریم راهکاری برای راه‌اندازی فاز دوم شرکت سیمان لارستان فراهم شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، اسماعیل تبادار به اتفاق معاونین و جمعی از مدیران کل استانی وارد لارستان شد و مورد استقبال جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان و مسئولین شهرستان قرار گرفت.

وی در بدو ورودش کلنگ احداث قطعه اول محور جهرم به لارستان را به زمین زد و پروژه گردنه نارنجی و حذف تنها گردنه صعب‌العبور محور شیراز- لارستان- بندرعباس را افتتاح کرد.

استاندار فارس در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی این طرح‌ها گفت: خوشحالی بنده زمانی است که احساس کنم از لارستان تا شیراز بزرگراه‌های متصل و نه منقطع احداث شود چون بزرگراه‌های منقطع کانون تصادفات است و استان فارس هم  که یکی از پرتصادف‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: این موضوع می‌طلبد که در عرصه حمل و نقل جاده‌ای و توسعه راه‌های  استان فارس و به ویژه در منطقه لارستان بزرگ که یکی از ضرورت‌هاست، با یک نگاه جدی‌تر و با یک تلاش بیشتری دنبال کنیم.

تبادار در بازدید از کارخانه سیمان لارستان هم گفت: در فاز اول این شرکت زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر فراهم شده است اما برای توسعه فاز دوم و با وجود خرید تجهیزات و ماشین‌آلات، شرکت ۴ سال معطل بر زمین مانده است که امیدواریم راهکاری برای راه‌اندازی فاز دوم شرکت سیمان لارستان فراهم شود.

به گزارش میلاد لارستان استاندار فارس امشب در جلسه فعالین سیاسی، اجتماعی و فرهنگی لارستان شرکت می‌کند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین