دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جعفرپور: استفاده قطر از کیش برای میزبانی جام جهانی نیاز به بررسی کمیسیون فرهنگی دارد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس یکی از الزامات استفاده قطر از کیش برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ را حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی دانست و گفت: چنانچه با این موضوع موافقت…

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس یکی از الزامات استفاده قطر از کیش برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ را حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی دانست و گفت: چنانچه با این موضوع موافقت شود، این حضور را باید به نحوی مدیریت کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت جمشید جعفرپور  در خصوص احتمال استفاده از کیش برای میزبانی مشترک جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: وزارت ورزش و جوانان باید طرح موضوع مطروحه را به کمیسیون ارائه دهد؛ چنانچه این میزبانی با رعایت موازین فرهنگی و مقبولیت عامه باشد، قطعا از آن استقبال می‌شود.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا امکانات سخت افزاری ایران در سطح میزبانی جام جهانی فوتبال می‌داند یا خیر، گفت: شاید طراحی‌ها به گونه‌‎ای صورت گرفته باشد که نیازی به امکانات سخت افزاری آنچنان نباشد و برنامه‌ریزی درست امکان و شرایط میزبانی برای ایران برقرار و فراهم شود؛ به هر حال در این زمینه بازرسان فیفا نیز سطح کیفی میزبانی ایران را در جزیره کیش را مورد مطالعه و بررسی قرار خواهند داد و نظر موافق آن‌ها شرط اصلی میزبانی خواهد بود.

جعفرپور در پاسخ به این سئوال که قطعا برای میزبانی جام جهانی نیاز به حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی است، آیا با چنین مسئله‌ای موافق هستید یا خیر، گفت: به همین دلایل لازم است که طرحی با جزئیات کامل از سوی وزارت ورزش و جوانان به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه شود تا از نحوه مدیریت چگونگی حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی مطلع شویم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: چنانچه این حضور با مقتضیات جامعه و ارزش‌های اسلامی منافاتی نداشته باشد، امکان حضور زنان و به تبع آن برگزاری مسابقات جام جهانی در کیش ممکن می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۸:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “جعفرپور: استفاده قطر از کیش برای میزبانی جام جهانی نیاز به بررسی کمیسیون فرهنگی دارد”

  1. سعيده گفت:

    جناب دکتر بعنوان رييس کميسيون فرهنگي جهت برقراري پروازهاي کيش اير به مقاصد کشورهاي خارجي و همچنين افزايش تعداد پرواز لار به تهران اقدام نماييد

  2. محمد گفت:

    به ولله که اگر نخوان این اتفاق بیافته همین اعضای کمسیون فرهنگی باید در برابر کل ملت ایران پاسخگو باشن…
    حالا واسه ما کلاس هم میذارن !!

  3. محمد گفت:

    به ولله که اگر نخوان این اتفاق بیافته همین اعضای کمسیون فرهنگی باید در برابر کل ملت ایران پاسخگو باشن…
    حالا واسه ما کلاس هم میذارن !!
    بانوان بانوان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    دهن ملتو سرویس کردن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین