جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کتاب «زندگی شاکرانه» در اوز رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب «زندگی شاکرانه» در شهر اوز لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری مهر، یکشنبه شب سالن اجتماعات بیمارستان امیدوار اوز، محل برگزاری…

مراسم رونمایی از کتاب «زندگی شاکرانه» در شهر اوز لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری مهر، یکشنبه شب سالن اجتماعات بیمارستان امیدوار اوز، محل برگزاری «رونمایی محتوایی از کتاب زندگی شاکرانه» نوشته مجید حلاجی بود که در آن همچنین اعلام شد که نشان سفیر کتاب به ۱۰ فعال کتاب و کتابخوانی اهدا می شود.

پس از نمایش کلیپی از فعالیت های گروه بنیکو، فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز با سپاس از مجید حلاجی که باعث شده بود با کتاب زندگی شاکرانه و برگزاری کلاس های سپاس گزاری باعث شده بود روزهای خوب و رویکرد مثبت اندیشی در زندگی همشهریان رخنه کند سپاس گزاری کرد و متنی از فلورانس نایتینگل را قرائت کرد که در بخشی از آن گفته بود: «کسانی که در محل کار بیش از همه مسئولیت پذیرند احمق نیستند بلکه مفهوم مسئولیت را نیک می دانند».

مهران عسکری نائب رئیس شورای شهر نیز از این که افرادی مانند مجید حلاجی هستند تا ما را به همگرایی و مثبت اندیشی دعوت کنند سپاسگزاری کرد و برای رونق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بسط این دیدگاه ها را ضروری برشمرد، سپس قدریه غیاث‌پور، محمد شریف امینی و ماجده فتحی پور ۳ تن از شرکت کنندگان درکارگاه های زندگی شاکرانه که از سوی گروه بنیکو برگزار شده در جایگاه حاضر شدند و از تجارب و دستاوردهای خود از این کارگاه و تاثیر آن بر زندگی خود گفتند.

مجید حلاجی، مدیر گروه بنیکو و نویسنده کتاب زندگی هم در این آیین، آغار توجه جدی به موضوع سپاسگزاری را به حدود ۵ سال قبل دانست و سپاسگزاری را توجه به نکته های مثبت زندگی اعلام و ستون اول موفقیت را تغییر معرفی کرد.

وی مروری به آثار خود شامل کتاب «ستاره های شش پر» در سال ۷۸ و «تابی برای بیتا» در سال ۸۹ کرد.

حلاجی شانسی بودن موفقیت را رد کرد و افزود: همه انسان ها هر ۳ روز یک بار یک فرصت بزرگ نصیب آنان می شود که باید سپاسگزار بود و به آن فرصت ها بها داد.

وی در پایان گفت: ۱۲۱ تکنیک سپاسگزاری در این کتاب، جعبه ابزاری است که کار را برای مثبت اندیشی و تغییر و موفقیت آسان می کند.

ابراهیم احمدی به نمایندگی از هیئت اجرایی نامزدی اوز برای پایتخت کتاب ایران، ضمن ارائه توضیحاتی در مورد این طرح گفت: در این هیئت ۳ موضوع مانند در دسترس بودن کتاب، تشویق شهروندان به کتابخوانی و پیگیری تاثیر کتاب بر گفتار، کردار و رفتار آنان مد نظر و ثبت می شود؛ بخش تاثیرگذاری عملی به مراتب سخت تر است و رونمایی محتوایی از این کتاب و بیان خاطرات و دیدگاه شرکت کنندگان در کارگاه در حقیقت در این راستای ارزیابی شده و به عنوان یکی از برنامه های طرح ثبت شده است.

وی در پایان اعلام کرد: از سوی دبیرخانه پایتخت کتاب ۱۰ نفر که در ۳ ماهه اخیر بیشترین فعالیت در عرصه کتابخوانی و ثبت فعالیت ها داشته اند معرفی و نشان سفیر کتاب به آنان اهدا می شود.

عضو هیئت اجرایی نامزدی اوز برای پایتخت کتاب ایران ادامه داد: مجید حلاجی، فایزه طیوری، فریناز تورانی، فتحیه فتحی، فوزیه زارع، معصومه هرمی، فرزانه نورافشان، مهسا ایزدی ، گلی برازنده، فاطمه گل حقیقت تسهیل گر باشگاه کتابخوانی فیشور و پروین صالحی تسهیل گر باشگاه گلار در این فهرست قرار دارند که در ۳ ماهه پایان سال نیز کسانی که در این راستا تلاش کنند در یکی از مناسبت ها این نشان را دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این آیین، جشن امضای کتاب با حضور نویسنده زندگی شاکرانه را برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین