پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
تا پایان آذرماه رخ داد:‌

صدور 40جواز تاسیس با سرمایه 57میلیارد تومان در لارستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه تعداد ۴۰ فقره جواز تأسیس با سرمایه‌گذاری ۵۷ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان در لارستان…

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه تعداد ۴۰ فقره جواز تأسیس با سرمایه‌گذاری ۵۷ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان در لارستان صادرشده است.

علی‌محمد ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با میلادلارستان با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان در راستای توسعه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری، اظهار داشت: در حوزه صنعت، فراهم‌سازی زمینه سرمایه‌گذاری در صدور جواز تأسیس و صدور پروانه بهره‌برداری صورت می‌گیرد که در‌ این مراحل میزان سرمایه‌گذاری، تعداد اشتغال و موقعیت مکانی با معرفی سرمایه‌گذار به شرکت شهرک‌ها و امور اراضی مشخص می‌شود. وی افزود: صدور پروانه بهره‌برداری به معنی شروع به فعالیت واحد صنعتی و آغاز تولید است که پس از نصب دستگاه‌ها و ماشین‌آلات موردنیاز و بازدید کارشناسان این اداره و ارسال به سازمان صورت می‌پذیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان تصریح کرد: با توجه به این مراحل از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه طبق هماهنگی‌های لازم و تشکیل جلسات رفع موانع تولید و ستاد تسهیل، تعداد ۴۰ فقره جواز تأسیس با سرمایه‌گذاری ۵۷ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان صادرشده که پس از راه‌اندازی این واحدها برای ۵۴۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد. این مسوول ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت سرمایه‌گذاران و همکاری دستگاه‌های مرتبط تا پایان سال آینده این سرمایه‌گذاری‌ها به نتیجه برسد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا پایان آذرماه ۹۶ تعداد ۳ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۱۹ میلیارد تومان صادر و زمینه اشتغال برای ۶۸ نفر فراهم‌شده است، ادامه داد: این واحدهای صنعتی شامل شرکت بیسکویت، تولید ورق کرکره در شهرک صنعتی اوز و واحد تولیدی اسکلت و سوله شهرک صنعتی لار بوده است.

ابراهیم‌زاده بابیان اینکه سرمایه‌گذاری در بخش معدن باید با اخذ مجوز کشف شروع شود، یادآور شد: پروانه اکتشاف پس از بررسی کامل و اطمینان از منبع و حجم ماده معدنی، توجیه اقتصادی و طی مراحل اداری و قانونی، مجوز بهره‌برداری صادر می‌شود.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه در بخش معدن تعداد ۷ فقره پروانه بهره‌برداری صادرشده است، گفت: این سرمایه‌گذاری‌ها بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده که برای ۴۶ نفر شغل ایجاد کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان افزود: در این مدت تعداد ۳ فقره گواهی کشف و تعداد ۳ فقره پروانه اکتشاف صادرشده که سرمایه‌گذار در حال پیگیری است. ابراهیم‌زاده در پایان اضافه کرد از ابتدای سال ۹۶ تا پایان آذرماه میزان ایجاد اشتغال در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت یا اصناف بیش از ۳۰۰ نفر بوده که در سامانه ثبت‌شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین