شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
در فعالیت 901 روزه دکتر رئوفی رقم خورد

حضور 130 متخصص در لارستان و خنج/استخدام 600 نفر در دانشکده علوم پزشکی لارستان

رئیس پیشین دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه در ۲ سال پیش در کل شهرستان لارستان فقط ۴۸ متخصص داشتیم که امروز در مجموع ۲ شهرستان خنج و لارستان…

رئیس پیشین دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه در ۲ سال پیش در کل شهرستان لارستان فقط ۴۸ متخصص داشتیم که امروز در مجموع ۲ شهرستان خنج و لارستان بیش از ۱۳۰ متخصص حضور دارند، گفت: دانشکده علوم پزشکی لارستان این افتخار را دارد که جزء یکی از ارگان هایی است که بیش از ۶۰۰ نفر را به استخدام خود در اورده است.

به گزارش میلاد لارستان در آئینی با حضور قائم‌مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور اجرایی مدیرعامل انتقال خون و دبیر مجمع خیرین انتقال خون کشور، نماینده مردم و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، خیرین، معتمدین، دانشجویان، مسئولان ادارات، پزشکان و اقشار مختلف مردم، روسای دانشکده علوم پزشکی لارستان تودیع و معارفه شدند.

رئیس پیشین دانشکده علوم پزشکی لارستان در این مراسم با اشاره به اینکه ۹۰۱ روز به عنوان ریاست این دانشکده مشغول به فعالیت بوده است، اظهار داشت: همه تلاشم این بوده تا در کمال صداقت با صرف بیشترین وقت زمینه پیشرفت را فراهم سازیم.

عاطفه رئوفی با ابراز خرسندی از پیشرفت های حاصل شده در سال های اخیر، افزود: وفتی که در زمان شروع به کار ۱۷ درمانگاه را تحویل گرفتیم و امروز ۳۴ درمانگاه را به مردم لارستان تحویل می دهیم، در نوع خود بی نظیر است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر شاهد حضور بیشترین متخصص در طول سالهای گذشته در سطح لارستان هستیم، تصریح کرد: در ۲ سال پیش در کل شهرستان لارستان فقط ۴۸ متخصص داشتیم که امروز در مجموع ۲ شهرستان خنج و لارستان بیش از ۱۳۰ متخصص حضور دارند.

رئیس پیشین دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشترین افزایش تعداد تخت بخش های ویژه در ccu، nicu، icu و غیره رسیه ایم، ادامه داد: در این مدت ۱۳۶ پروژه عمرانی مدیریت شد و تفاهم نامه های زیادی زمینه اجرایی شدن دارد.

این مسوول با ابراز خرسندی از تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه های مصوب در سال های ۹۴ و ۹۵، افزود: ۲۵ هزار متر مربع در قالب ۸۸ پروژه در معاونت بهداشتی مصوب شده که این مهم باعث شده خیرین کمک های دولتی را بیشتر از هر زمانی حس کنند.

وی با تقدیر از محبت های مردم به اشکال مختلف به ویژه در زمان استقرار اورژانس هوایی در لارستان، تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی لارستان این افتخار را دارد که جزء یکی از ارگان هایی است که بیش از ۶۰۰ نفر را به استخدام خود در اورده است.

رئیس پیشین دانشکده علوم پزشکی لارستان یکی از بهترین دستاوردهای خود را اضافه شدن رشته ها و دانشجوهای جدید به حوزه دانشکده ها دانست و گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام مثل درمانگاه خلیل زاده، احداث پردیس خوابگاه دختران و اتمام دانشکده بهداشت اوز از جمله این پروژه هاست.

رئوفی با ابراز خرسندی از الحاق بهداشت و درمان شهرستان خنج به دانشکده علوم پزشکی لارستان، تصریح کرد: این الحاق باعث برکات خوبی برای مردم شهرستان خنج شد و برخی از آرزوهای مردم این دیار را تحقق بخشید.

وی با تقدیر چندباره از خیرین به جهت حمایت ها، از مسوولان، معتمدین، همکاران و مردم تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد پروژه های نیمه تمام در اسرع وقت به نتیجه برسد.

به گزارش میلاد لارستان، دکتر رئوفی ازاین‌پس به‌عنوان رئیس بیمارستان هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در کشور امارات ادامه فعالیت خواهد داد و دکتر کریمی نیز که پیش از مدیرکل سازمان انتقال خون و همچنین عضویت در هیئت‌علمی دانشگاه شیراز را بر عهده داشته است، به‌عنوان رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان معرفی شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “حضور 130 متخصص در لارستان و خنج/استخدام 600 نفر در دانشکده علوم پزشکی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    مبارک تبو

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین