سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تیم هندبال لارستان با برتری بر کردستان صدرنشین باقی ماند

در هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان با برتری قاطع برابر هیئت هندبال کردستان صدرنشین باقی ماند. به گزارش میلاد لارستان، رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ…

در هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان با برتری قاطع برابر هیئت هندبال کردستان صدرنشین باقی ماند.

به گزارش میلاد لارستان، رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور در هفته هشتم با سه دیدار در شهرهای سنندج، گچساران و اصفهان پیگیری شد.

در این مسابقات ۳ تیم برای تصاحب صدر جدول با یکدیگر رقابت دارند که پیروزی هر سه تیم‌ لارستان، گچساران و تاسیسات در این هفته رقابت‌ها را داغ‌تر و حساس‌تر کرد.

در نخستین بازی این هفته تیم نفت و گاز گچساران مقابل شهرداری شاهین شهر اصفهان به میدان رفت و توانست با نتیجه ۲۶ بر ۱۷ به برتری برسد تا همچنان تعقیب‌کننده صدر جدول باشد.

در دیگر دیدار هفته هشتم تیم تاسیسات دریایی تهران در اصفهان مقابل هیئت هندبال این شهر توانست با نتیجه ۲۹ بر ۱۹ به برتری دست یابد تا خود را در جمع مدعیان صدر جدول بداند.

در بازی پایانی این هفته تیم مدعی شهید چمران لارستان در سنندج به مصاف تیم هیئت هندبال کردستان رفت و این تیم لارستانی توانست با نتیجه قاطع ۳۰ بر ۱۶ برابر نماینده کردستان به پیروزی برسد و همچنان صدرنشین این رقابت‌ها باقی بماند. تیم بهمن بهبهان در این هفته استراحت داشت.

تا پایان رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان کشور، تیم‌های شهید چمران لارستان، نفت و گاز گچساران و تاسیسات دریایی تهران با ۱۲ امتیاز  و برحسب تفاضل گل بهتر در رده‌های نخست تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

همچنین در نیمه دوم جدول، تیم‌های شهرداری شاهین شهر با ۶ امتیاز، هیئت هندبال کردستان با ۴ امتیاز، هیئت هندبال اصفهان با ۲ امتیاز و بهمن بهبهان بدون امتیاز جای دارند.

تیم شهید چمران لارستان مدافع عنوان قهرمانی توانسته است قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند.

به گزارش تسنیم سیزدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان کشور با حضور ۷ تیم و به صورت رفت و برگشت در حال برگزاری است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین