شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

تعیین اعضاء هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان لارستان+اسامی

در نشستی با حضور معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، اعضاء هیات رئیسه شورای  هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان لارستان انتخاب شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

در نشستی با حضور معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، اعضاء هیات رئیسه شورای  هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان لارستان انتخاب شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان در نشست روابط عمومی‌های ادارات این شهرستان که با حضور معاون استاندار  فارس و فرماندار ویژه لارستان، معاون سیاسی امنیتی، مدیر روابط عمومی و مسئول واحد برنامه‌ریزی و کارشناس فناوری اطلاعات فرمانداری ویژه لارستان و جمعی از مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، اعضاء هیات رئیسه شورای  هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان لارستان انتخاب شدند.

در این جلسه فرماندار ویژه لارستان بابیان اینکه نقش روابط عمومی یک نقش ارزنده و تعیین‌کننده است که می‌تواند افکار عمومی جامعه را آن‌چنان‌که بایدوشاید جهت‌دهی کند، اظهار داشت: در راستای اصل مطلب و واقعیت‌ها، راه‌اندازی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان کار بسیار اساسی و مفید است، چراکه هماهنگی، اتحاد، همگرایی، همدلی و هم‌زبانی رابین روابط عمومی‌ها ایجاد خواهد کرد و در راستای تقویت اطلاع‌رسانی به مردم و جهت‌دهی افکار عمومی تسریع می‌شود.

جلیل حسنی افزود: روابط عمومی‌ها تابع قانون و مقررات، قاعده‌مند و قانونمند نسبت به جریان‌های سیاسی و یا بنگاه‌های اقتصادی و یا طیف‌ها و گروه‌های اجتماعی هستند.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: تأثیرگذاری روابط عمومی‌ها یک تأثیرگذاری ناشی از هنر فردی در سیستم مدیریتی است. هرچقدر روابط عمومی‌ها هنر مدیریتی و تأثیرگذاری‌شان در سیستم بیشتر باشد و دارای ایده ، اطلاعات و توانمندی علمی و اجرایی و عملیاتی باشند،  به همان نسبت می‌توانند عملکرد مدیریت و نگرش مدیریت را در راستای فعالیت‌ها و نظرات خودشان بهتر به‌پیش ببرند.

وی تأکید کرد: روابط عمومی‌ها  با استفاده از فنّاوری و فن‌آوری روز، زبان گویایی برای جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

مدیر روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان  هم ضمن تقدیر از تلاشگران عرصه روابط عمومی، این نهاد را واحدی مهم عنوان کرد و خواستار آن شد که دست‌اندرکاران این حوزه همچنان اخبار و عملکرد اداره‌ی خود را منعکس و همیشه پاسخگوی خبرنگاران و رسانه‌ها باشند.

محسن حجتی ادامه داد: روابط عمومی‌ها‌ به‌عنوان پل ارتباطی بین سازمان و افکار عمومی، باید مطالبات و خواسته‌های مخاطبان را شناسایی کرده و در صورت امکان برآورده سازند.

وی افزود: ارائه به‌موقع عملکرد یک اداره با زبان ساده و قابل‌فهم به مردم همراه باصداقت و حرفه‌ای گری از وظایف روابط عمومی‌هاست که مطمئناً بازخورد خوبی خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان  همچنین به نقش و جایگاه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی پرداخت و به مسئولان و کارشناسان روابط عمومی‌های ادارات شهرستان تأکید کرد: ارتباط خود را با مردم حفظ کرده و پاسخگوی آنان باشید چراکه این کار موجب افزایش اعتماد عمومی می‌شود.

این کارشناس روابط عمومی با اشاره به اینکه امروز روابط عمومی، دیگر واحدی سنتی نیست که فقط نقش تبلیغات مدیر یک اداره را داشته باشد، تصریح کرد: در نگاه امروزی، روابط عمومی هر اداره، قلب و آیینه تمام نمای سازمان و موتور محرک آن مجموعه است.

وی عشق و علاقه به کار را یکی از موضوعات مهم موفقیت یک روابط عمومی بیان داشت و افزود: با توجه به اینکه واحد روابط عمومی، آکنده از استرس، تنش و التهاب است و  روابط عمومی‌ها معمولاً ساعات کار مشخص ندارند، لذا کار در این‌چنین فضایی بی‌شک، فردی عاشق می‌خواهد که بتواند با عشق تمامی امور را مدیریت کند.

حجتی خطاب به مسئولین روابط عمومی‌های ادارات لارستان گفت: مدام مطالعه داشته باشید و با علم روز دنیا آشنا و همچنین  قلمی شیوا، سلیس و صریح داشته باشید.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان  اضافه کرد: با توجه به اهمیت و نقش روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی و پاسخگو کردن دستگاه‌ها و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی‌ها و ضرورت ارتقاء وضعیت کیفی واحدهای روابط عمومی و لزوم هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیت‌های روابط عمومی سازمان‌ها، ادارات، نهادها و ترجمان‌ها در هر شهرستان، شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان زیر نظر فرمانداری ویژه لارستان راه‌اندازی شده است.

 در ادامه احسان طاهری مسئول واحد برنامه‌ریزی و فن‌آوری اطلاعات فرمانداری ویژه لارستان هم اساسنامه شورای هماهنگی روابط عمومی را خدمت مسئولین و کارشناسان روابط عمومی‌های ادارات شهرستان تشریح کرد.

در پایان این نشست، ۱۵ نفر از مسئولین و کارشناسان روابط عمومی‌های اداره شهرستان برای انتخاب اعضا هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان لارستان کاندید شدند که پس از رأی‌گیری از حاضرین در این جلسه، ابوذر دینی از شهرداری لار، جعفر صداقت از دانشکده علوم پزشکی، مجید آبنوس از اداره کل فرودگاه، عبدالرضا فاطمیان از دفتر امام‌جمعه، خانم دهقان خلیلی از مجتمع آموزش عالی لارستان، حسین شریفی از شورای اسلامی شهر لار، محمدرضا زائر از شرکت سهام عدالت، عبدالرضا مفتوحی از بانک سپه و الهام غیاثی از دانشکده بهداشت اوز به‌عنوان اعضاء اصلی هیئت‌رئیسه شورا و محمود رجبی از شرکت گاز و محمدابراهیم کیان  هم عضو علی‌البدل شورای  هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان لارستان انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه جمشید فرجام از تأمین اجتماعی لارستان به‌عنوان بازرس و هادی سمیعی لاری از اداره غله و خدمات بازرگانی شهرستان نیز به‌عنوان خزانه‌دار شورای  هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان لارستان انتخاب شدند.

رئیس شورای  هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان به عهده فرماندار و جانشین و دبیر آن مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین